Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 13.01.2013, 14:32
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ Näytä viesti
Ihan tavallisella puolen tuuman pyssyllä. Jos ei sillä lähde niin metrin varsi ja pyörät linkkuun. Ja on olemassa hakkaavia paineilmaräikkiä.
edit: Ja tarkoitit varmaan jarrusatulan rungon pultteja, et niitä joilla satula on kiinni satulan rungossa?
Mä on ole tosta Hiluxista irrottanut jarrusatuloita vielä. Eka ne pitää irroittaa, toisesta autosta eli w123 Mersusta kun olen satuloita irroittanut, pitää kaksi pulttia aukaista, jotta ne tulee pois. Olen väännellyt näitä pultteja käsin jollain konstilla.

Mulla ei ole kuvatusta juuri Hiluxin jarrusatuloista, parhaiten jäi mieleen kun kokeilin voiko 3/4" pulttipyssyllä lähteä aukaisemaan niitä kiinni pitäviä pultteja, ei se mahtunut. Ehkä pitänee ottaa kuva auton alta niin voin suunnitella millä menetelmällä seuraavan kerran palaan asiaan...

Mersun jarrusatulat oli helppo halkaista pulttipyssyllä kun ne oli irrallaan. Taisi siinä olla samankaltainen tilanne, että pulttipyssy ei niin vaan mahdukaan irroittamaan jarrusatuloita kiinni pitäviä pultteja.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kokemuksia petrool Tekniikka & Jutustelu 3 15.12.2008 20:14
Offitalvirenkaat, kokemuksia? Killman Tekniikka & Jutustelu 60 12.11.2006 22:13
kokemuksia come upista jakenbj Tekniikka & Jutustelu 0 11.05.2006 20:31
KOKEMUKSIA ? Tekniikka & Jutustelu 1 22.02.2006 09:10
Kokemuksia uniballeista? imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 09.01.2003 19:09

Sivu luotu: 04:39 (GMT +2).