Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
Ihan tavallisella puolen tuuman pyssyllä. Jos ei sillä lähde niin metrin varsi ja pyörät linkkuun. Ja on olemassa hakkaavia paineilmaräikkiä.
edit: Ja tarkoitit varmaan jarrusatulan rungon pultteja, et niitä joilla satula on kiinni satulan rungossa?
|
Mä on ole tosta Hiluxista irrottanut jarrusatuloita vielä. Eka ne pitää irroittaa, toisesta autosta eli w123 Mersusta kun olen satuloita irroittanut, pitää kaksi pulttia aukaista, jotta ne tulee pois. Olen väännellyt näitä pultteja käsin jollain konstilla.
Mulla ei ole kuvatusta juuri Hiluxin jarrusatuloista, parhaiten jäi mieleen kun kokeilin voiko 3/4" pulttipyssyllä lähteä aukaisemaan niitä kiinni pitäviä pultteja, ei se mahtunut. Ehkä pitänee ottaa kuva auton alta niin voin suunnitella millä menetelmällä seuraavan kerran palaan asiaan...
Mersun jarrusatulat oli helppo halkaista pulttipyssyllä kun ne oli irrallaan. Taisi siinä olla samankaltainen tilanne, että pulttipyssy ei niin vaan mahdukaan irroittamaan jarrusatuloita kiinni pitäviä pultteja.