![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hauska oli!
|
|
|
||||
|
||||
|
joo laita vaan lisää kuvia!
joudun huomenna viä sen renkaan kaverille ni se putsaa töissä sen... pitäs olla beadlokit
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Nonnii nyt poistu aurauskulma ongelma
joutu satsata ja ostaa uuden apusimpukan... turhalta tuntuu kun kesällä todennäkösesti on jäykkä akseli paikoillaan niin ei paljoo apusimpukkaa tartte. Freddalta ois kiva saada se mun liina takasi :P
|
|
|
||||
|
||||
arctic truck (40x17/15) Ja mahtus pyörii kun ei ottai ylätukivartee!! |
|
|
|||
|
|||
|
nu så e ja kanske med å leker å!
bj ![]() men de t ![]() ![]() ![]() ![]() ar no länge ennu före di e i skikk! |
|
|
||||
|
||||
Ajot ensi launtaina tai sunnuntaina?
Eli mun ehdotus olis kokontuminen Mysingen Teboil Launataina TAI Sunnuntaina vaikka kl.10?! Ja sieltä lähetään sitten ajelemaan..
Mikä päivä sopisi paras? Mun mielestä Lauantai olis parempi. Ja kuka vois olla tulossa? Ilmoita vaikka tänne että tietää jos mennään vai ei.. Alltså vem sku ha passlit att koma å kör i helgen? Ni kan ju meddel jär så man veit om nan er på komand.. Viimeksi muokannut jonas_k : 02.12.2008 00:34 |
|
|
||||
|
||||
|
Joko jonas oot käyny leimalla?
Tänään tulee Yksi offari lisää meidän porukkaan. näyttäytykööt itse täällä tuokion kuluttua.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuletko offailemaan viikonlopulla? |
|
|
||||
|
||||
|
enköhän.
|
|
|
||||
|
||||
|
No sunnuntaina sopii mulle.
|
|
|
||||
|
||||
|
sunnuntai. mutta sopii myös lauantai
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
Hep!
Onpa foorumilla hiljasta, kaikki tallissa rakentelemassa jotakin kun ei koneella kerkeä istumaan?!?!
Kuvia tältä illalta: http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=970 Paikattu hytin lattia, helma, takakulma, äänenvaimennin, pari paikkaa runkoon, pari lavakiinnikettä korjattu, vuotavat jarruletkut irti, hytin kiinnikkeen sovittelua jne... Semmosta pientä tällä kertaa...
|
||||
|
||||
|
Misä sää tuon muuten maalautat vai maalaatteko ihte ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kait mää sen ite ruikkaan, tai sit jos ei ite innostu niin pitää yhtä tuttua jututtaa jos se maalais. Se laittaa nuita kolariautoja ja korjaa maalipintaan tulleita kiveniskuja ja ruostevaurioita, eli on ihan tekijämies
|
||||
|
||||
|
muista sitte että ei grammakaa pakkelia!
|
|
|
||||
|
||||
|
Nonnii näemme siellä
toivottavasti tulee paljon porukkaa...
|
|
|
||||
|
||||
Ajo kuvia molemmista paikoista |
|
|
||||
|
||||
|
vittu hyvä ajo
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1166
siinä olis jotain kuvia! hauskaa oli vaikka olin vain kyydissä, lj 70 ssä kunhan vaan olis rahaa ja aikaa, niin oma bj kin olisi mukana
|
|
|
||||
|
||||
Jeppis Offroaders pienajo sunnuntaina 25.1.09 |
|
|
||||
|
||||
|
Vittu vittu vittu vittu... Eipä oltu piikkirenkaita vaihdettu ei... Miten voi muka MP-autossa olla niin kiire, ettei koko viikolla ole kukaan kerenny yhtä renkaanvaihtoa hoitamaan. Rengaskoneessa pyöräyttää niin tunnin homma ja piikkikumet on alla. Ite en viittiny alkaa rengasraudoilla vanteita lommolle vääntämään, mutta näämmä ois pitänu kun näin kauan kestää...
Kaiken huippu vielä et tuli kertausharjoitus -lappu postissa ![]() ![]() ![]() Ajot jää väliin, niin menee vissiin sit ihan juomiseks koko viikonloppu perkele!
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
| Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
| Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
| pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
| PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |