![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tarkoitin että vaikka se ei ole siiretty se tulee aika paljon alas.. [
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
se löytyy kuvan alla sun kuvagalleria (tai mikä se nimi oli) jos laitan sen bb code, ne näyttää heit ilman linkki
|
|
||||
|
||||
![]()
nutti mä jätin tarkotuksel nuo kuvat noin linkeiksi
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olisko hiluxin omistajilla kiinnostusta 4:88 välityksistä? Etuperään olisi parikin kappaletta...
|
|
||||
|
||||
![]()
vois ollakkin jos myyt vielä lukon etuperään samaan pakettiin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Toi 7,5" etuperä ei ole sieltä vahvimmasta päästä joten omaan en laittanut lukkoa kuin taakse.
Välityksestä kiinnostuneet vois paiskoa mailia niin ei mene OT koko topicci ![]() artturin.maili(at)kymp.net |
|
||||
|
||||
![]()
minkälaiset renkaat jonas on ostanut?
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei mitään erikoisia, pienet tsl:t..
|
|
||||
|
||||
![]()
mikä kokoiset? onx saanut autoon korotettu?
|
|
||||
|
||||
![]()
sopivat..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jahass...onko ne 44", 42", 39,5", 38,5", 38" vai pienempiä?
|
|
||||
|
||||
![]()
No nyt määkin alkaa kiinnostua noista koosta. Nyt olen saanut vetoakselit niin lähellä, vaikkei ihan oppikirjan mukaan mutta että voin ajaa vaikka maantieosuuksiakin ilman liikaa tärinää. Jouduin laskea se jakolaatikko 30 milli ennen kuin se alkoi tuntua parempi. Nyt on enää se etukardaanin pidennys, pitäisi ehtiä sorvata se noin 25 millin välipala siihen ennen kuin voin mennä kokeilemaan miten se tuntuu uusien jousien jälkeen. Tässä olisi muuten linkki siihen mun projekti.
http://www.offroadexchange.com/index...35&topic=566.0 No siinä on jotain mitä olen tehnyt tähän saakka mutta ei ihan kaikista on kirjoitettu siinä.... Viimeksi muokannut Sten : 18.06.2008 20:38 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nutti: onko sä tehnyt mitään muuta muutoksia vetosysteemille paitsi laskea jakolaatikko vähän alaspäin?
Meinaatko laittaa lukko takakselissa tai miksi meinat vaihtaa sen? Ne renkaat on 42" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
en tiedä mitä siellä tulee vielä...tarkoitus on se että laitan detroit locker sinne joskus, en tiedä milloin...
sun varmasti täytyy saada auto korotettu niin paljon kun mun auto, ja voi olla että tarvitse myös rakentaa crossover ohjaus ennen kun 42" menee sinne...mun 40" ottaa kiinni täällä hetkellä... |
|
||||
|
||||
![]()
ok.
mun renkaat on kapeammat ne on vaan 15" leveät.. Onko sä joutunut pidentää kardaanit? |
|
||||
|
||||
![]()
mä on korottanut kori 3" ja tarkoitus on korottaa jouset 6"..
|
|
||||
|
||||
![]()
ei muuta muutuksia kun jakolaatiko...onko sulla renkaat vanteille? saanko kokeile ne joskus että saa nähdä jos ne menee sinne vai ei?
Viimeksi muokannut Nutti : 18.06.2008 23:00 |
|
||||
|
||||
![]()
Selvä. Ne on vanteilla, 10" leveät ja -44 et, kyllä se varmasti onnistuu..
|
|
||||
|
||||
![]()
soitan joskus kun mä tuun pietarsaaren, mä lainan sulta yks pari päivä tai jotain
|
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Nutti;470621]soitan joskus kun mä tuun pietarsaaren, mä lainan sulta yks pari päivä tai jotain[/QUOT
Ota sit muutama kuva niin me muutkin saaraan nährä miltä se Pleiseri sit näyttää niillä renkailla. Ja muuten mtä joudut maksaa siitä 14 pulttisesta, vai onko se salaisuus, ja millä välityksellä on se varustettu ? Ja erittäin hyvää juhannusta kaikille /Sten Viimeksi muokannut Sten : 19.06.2008 21:20 |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Sten;470662]
Lainaus:
hehe, voin sanoa sulle suoraan joskus...voin nyt sanoa vaan että se tulee melkein ilmaiseksi ruotsista ![]() ![]() ![]() en vielä tiedä välitykset, saa nähdä sen kun avan akselin takaluukku...jos ei oo 4,10:1 niin se tulee 4,10:1...ja vaihdan ne itse sitten heti kun saan niitä amerikkasta....voi olla että mä tuun sun luona ja pressaa vähän laakerit silloin, sulla on nii hyvä prässi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
nonii....nyt olen kokeilut 42" superswamper blazerin alla...
pikkuisen ero renkaita ![]() helvetin hyvältä näyttää auton alla! 42" etu ja 40" taka mitat mutta ohjaus ei kestää nämä renkaat kun ne ottaa kiinni niin paljon...se varmasti ei kestää kauan ennen kuin koko niveli lentää täällä muuten olis hyvä, mutta jos mä joskus vaihtaa renkaat, mä en menee yli 40"...39,5" tsl olis ollu hyviä! |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |