![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Siinä on just se ero, jenkki voi ajaa metsässä ilman paljon muutoksia! alkuperäien toyota ei menee mihinkään metsässä, että ne joutuu muokka/virittää niin paljon ennen kun ne alkaa mennä mihinkään, ja silloin ne ei enää kestä parempi kun joku muu!Lainaus:
Viimeksi muokannut jonas_k : 01.07.2008 22:56 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Talking |
|
|
||||
|
||||
|
älkää nyt puhuu paska...kirjoittaa uus topic jos halua vittuile toyotamiehen kanssa ja ei täällä! sain niin saatanan hermot kuin miehet joka ei oo itse kokeilut puhuu asiasta niinkuin ne tietää kaikki...! mä on KOKEILUT vakio hj-60 ja vakio blazeri, ja hj aina menee parempi kuin blazeri vaikka hj:issä oli 205 renkaat ja blazeri oli 31"!...siellä on parempi ohjaus, parempi akselit, parempi laatikko/jakolaatikko, parempi moottori ja enemmän vakiokorotus! Missä sä oot kokeilut toyota/jenkkiauton erot???
|
|
|
||||
|
||||
|
Nonii ois tulossa uudet (kevyemmät välitykset) kun suomesta alkuperäinen välitys ois maksanu 600e ja summitilta saan n. 240e eteen ja taakse uudet välit. alkuperäiset on 3.91:1 ja nää uudet ois 4.88:1 aika lähelle vakiovälejä 35" renkailla
että ehkä oli vaan hyvä että se meni rikki...http://store.summitracing.com/partde...art=SAG-T75488 http://store.summitracing.com/partde...art=SAG-T80488 |
|
|
||||
|
||||
|
Saa nähdä jos mä saa tehdä sama homma kun mä laitan ne 42" alle, kun mulla on nyt jotain 3.07:1 välitykset paikalla..
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
kun nyt sais auto ajokuntoon taas, tekis kyllä mieli päästä ajelemaan..
![]() Vai mitä pojat?
|
|
|
||||
|
||||
|
niin no mulla taas menee hetki. enkä jaksa takavedolla tulla ku menee vaan hermot
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuli eilen perä kasattu,
että nyt ei PITÄIS olla niin paljon hommia jäljellä mun puolesta..uudet iskarikinnitykset, tankki paikalleen ja tommoista pientä homma olis vielä laittamatta.. Jouni: meinaatko tehdä joitain muuta autollesi samalla vai? Viimeksi muokannut jonas_k : 06.07.2008 13:51 |
|
|
||||
|
||||
|
Nonii nyt ois taas jotain saatu aikaseksi!
Eli dobinnsonit on saatu alle. Alkaa nuo 35" renkaat näyttää jo pieniltä... |
|
|
||||
|
||||
|
se olis nuo mun 40" nyt vaan alla
|
|
|
||||
|
||||
|
Heh ei mulla oo rahaa ostaa niitä
|
|
|
||||
|
||||
|
mahtuuko 44" renkaat oikeesti mun auton alla?
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Sain viime viikonlopulla asennettu uusi etukardaani, mutta sitten rupesi automaatiinapalukko temppuilemaan, onneksi oli käytetty varanapalukko..
No ajattelin tällä pari päivä sitten että pitäis käydä kokeilemaan että jos auto nyt toimii, ja niin mä kävin, ja kerkesin ajaa tunnin verran ennen kun takakardaani meni paskaksi, ristikko poikki, ja jouduin ajaa pois metsästä etuvetolla, tilasin tietysti heti uudet osat, ja täänän tuli, mutta kun tänä iltana piti kasata että sais se auto ajokuntoon huomiseen, oli väärä ristikko! että semmosta tällä kertaa.. |
|
|
||||
|
||||
osiaNyt on 2lt koneen pumppu ja uudet iskarit taakse... kohta alkaa armoton ruuvaus. |
|
|
|||
|
|||
|
Olitkos j1s tänään Kokkolassa?
Oon tässä nyt pari yötä surffaillu tätä teidän keskustelua ja haaveillu HJ61:stä. Sais vaan jostain rahaa ostaan sellasen niin vois tulla mukaan leikkimään metsään. |
|
|
||||
|
||||
|
juu olin. eilen sulas kytkin lopullisesti. ei kule enää ku 50kmh kytkimen välistä tippu mustaa kuraa tielle
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei ees paha viel, ei vaan oikeen pitäny ku ei ykkösellä meinannu päästä eteen päin Tommonen kasa tuli tavaraa ku nykäs asetelman irti |
|
|
||||
|
||||
|
niiii....sinne se jäi
![]() ![]() takakardaanin risteys sulatti paskaks ![]() ![]() ![]() onneks mulla on aina työkalut mukana...mutta ei varaosia ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Siinä on vielä yks heikko kuva uusista osista ku loppu patterit. Missä kaikki muut on? minä ja nutti vaan höpistään täällä????? |
|
|
||||
|
||||
|
No ainakin minä ja greensj jotka on autot kunnossa menee kohta ajelemaan..
Ne joka halua saa tietsysti tulla mukana. Soita vaan mulle tai greensj:lle!
|
|
|
||||
|
||||
|
heti kun sulla on auto kunnossa sinä ja minä menee ajamaan pari "erikois"paikkoja
|
|
|
||||
|
||||
Vettä sataa ja kaikkia vituttaa |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, mulla meni pari lehtiä poikki etujousipakassa, otin etujouset irti, ja nyt auto seisoo pihalla saateessa ilman etujousia.. Että semmosta..
![]() Stenin dodgen vanhat takajouset ei kestännyt niin hyvin blazerin alle.. ![]() Onneksi löytyy varajouset että saa auto liikkumaan heti kun loppuu tää vesisadetta.. Viimeksi muokannut jonas_k : 03.09.2008 18:18 |
|
|
|||
|
|||
|
e naan på farand ti nordc trial?
|
|
|
||||
|
||||
|
jag far
|
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
| Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
| Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
| pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
| PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |