![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
minkälaiset renkaat jonas on ostanut?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei mitään erikoisia, pienet tsl:t..
|
|
|
||||
|
||||
|
mikä kokoiset? onx saanut autoon korotettu?
|
|
|
||||
|
||||
|
sopivat..
korinkorotus on puoli valmis, ja takajousien uudet kiinnitys korvat sais laittaa paikalle ja niiden jälkeen tankki takaisin, etujouset pitäis saada vielä hommattua uudet.. Että kyllä työ vielä riittää..
|
|
|
||||
|
||||
|
jahass...onko ne 44", 42", 39,5", 38,5", 38" vai pienempiä?
|
|
|
||||
|
||||
|
No nyt määkin alkaa kiinnostua noista koosta. Nyt olen saanut vetoakselit niin lähellä, vaikkei ihan oppikirjan mukaan mutta että voin ajaa vaikka maantieosuuksiakin ilman liikaa tärinää. Jouduin laskea se jakolaatikko 30 milli ennen kuin se alkoi tuntua parempi. Nyt on enää se etukardaanin pidennys, pitäisi ehtiä sorvata se noin 25 millin välipala siihen ennen kuin voin mennä kokeilemaan miten se tuntuu uusien jousien jälkeen. Tässä olisi muuten linkki siihen mun projekti.
http://www.offroadexchange.com/index...35&topic=566.0 No siinä on jotain mitä olen tehnyt tähän saakka mutta ei ihan kaikista on kirjoitettu siinä.... Viimeksi muokannut Sten : 18.06.2008 20:38 |
|
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HALLOO! MIKKELIN SEUDUN OFFARIT !!!! | pyykkipoeka | Chit-Chat | 103 | 23.12.2016 19:12 |
| Lappeenrannan seudun offarit? | Repro | Tapahtumat | 582 | 13.05.2014 17:55 |
| Mikkelin seudun offarit | V-P | Chit-Chat | 2 | 15.05.2013 20:31 |
| pk-seudun offarit perjantaina | Tapahtumat | 2 | 26.05.2006 07:28 | |
| PK-seudun offarit Ry:n mietintä kokous 17.6 | Nerd-O | Tapahtumat | 81 | 22.06.2005 23:38 |