![]() |
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Vinkki: Tilatkaa itsellenne AutoXray tai vastaava skanneri niin voitte itse ajella samoja diagnooseja mitä huollot. Auttaa jatkoa ajatellen. Itse sinnittelin aivan liian pitkään ennen kuin vihdoin ja viimein päätin hankkia tuon skannerin. Täytyy sanoa että kannattava ostos
![]() IAC anturin vaihto on äärimmäisen helppo, joten ei kannata viedä liikkeeseen (IAC on kiinni läppäportin kyljessä). Tuleepahan autokin sitten tutummaksi. Samalla kannattaa suorittaa läppäportin puhdistus, sillä karstaantunut läppäportti aiheuttaa usein tyhjäkäynti häiriöitä. Kun IAC on vaihdettu, läppäportti puhdistettu ja asennettu uusien tiivisteiden kera niin sitten seuraavaksi tyhjäkäynnin säätö sekä TPS sensorin säätö "base idle" asennossa. Tuossa on mukavasti lauantai päiväksi duunia ja aika kuluu rattoisammasti parin bissen kera. Tuo remppa on tottuneella helppo suorittaa tunnissa mutta ensikertalaisella menee helposti pitempään kun tulee otettua hieman varoivaisemmasti. -------------- 1988 Corvette |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LäJän tyhjäkäynti ongelma | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.03.2007 20:58 |
LJ:n käynnistys ongelmia | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.01.2005 21:57 |
Paha tyhjäkäynti ongelma | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 25.06.2004 01:04 |
Käynnistys | Esko | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 13.09.2003 16:21 |
Käynnistys | jomppa | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 30.06.2003 14:09 |