Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 21.04.2013, 20:38
rhm rhm ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: Nokia
Viestit: 595
Perusasetus

Paine ei paluupuolella ole juuri minkäänlainen. Tuo ohivuotomittaus on helppo tehdä ja siihen ei tarvii ostaa mitään yli 100 €:n sarjoja. Ota jokainen paluuletku irti ja tulppaa se pää, joka menee takaisin järjestelmään. Vedä joka suodattimelta letku johonkin kirkkaaseen purkkiin tms. Sit vaan käymään tyhjäkäynnille minuutiks pariks. Sen jälkeen tsekkaat määrän purkeissa. Jos erot on yli 20%, niin sillon suutin on paska. Eli jos joku vuotaa esim. 50 ml ja toinen 200 ml, niin jälkimmäinen pitää korjata..

Jos starttaa huonosti, niin kattelisin kyl sen virtapuolen ensin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
King capin käynnistysongelma jakenbj Tekniikka & Jutustelu 4 14.01.2011 00:06
Samurai käynnistysongelma + etuakselin öljyvuoto Smäkä Tekniikka & Jutustelu 2 02.09.2009 23:13
M: Jeepin rellun dieseliin JAMANT O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.01.2008 13:55
BJ:n käynnistysongelma ei oo enää P.S-77 Tekniikka & Jutustelu 8 03.10.2006 06:27


Sivu luotu: 16:23 (GMT +2).