![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Onko tässä nyt se sama vaiva kun joku suutin kusee paluuseen, ei siis sylinteriin.
Tämänhän sai käsittääkseni kokeiltua sillä että paluulinja irti starttailee, jos tulee kovasti naftaa joltain suuttimelta niin silloin vuotaa läpi. Kaverin pakussa oli kans käynnistysongelma, yksi suutin vuosi paluuseen. Suutin vaihtoon ja taas lähtee käyntiin mistä ja milloin vain. EDIT: puusilmä, suuttimet olikin jo vaihdettu... doooohhh...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 21.04.2013 11:02 Perustelu: tyhmä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
King capin käynnistysongelma | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2011 00:06 |
Samurai käynnistysongelma + etuakselin öljyvuoto | Smäkä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.09.2009 23:13 |
M: Jeepin rellun dieseliin | JAMANT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.01.2008 13:55 |
BJ:n käynnistysongelma ei oo enää | P.S-77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.10.2006 06:27 |