![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Katsoisin kans kaapelien ja herätteen liittimet ensi töikseni.Jossain kummiskin vissiin virtahävikkiä jos avuilla hörähtää
__________________
J E E P just empty every pocket Viimeksi muokannut Limite : 20.04.2013 20:40 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
suuttimet vuotaa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#3
|
||||
|
||||
![]()
mä kans kävisin akkuja/virtapuolta epäileen.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kyllä ne virrat pitäis olla kunnossa, kokeiltiin kunnon apukaapeleilla suoraan akusta starttiin ja se ei muuttunut. milläs tavalla se suuttimien kuseminen näkyy sit normaali ajussa? siis nyt ku se lämpimillä keleillä lähtee ku palmun alta.. ku ei se käryä pahalle eikä oikeen pahasti savuta.. funtsittiin jo et laitetaan takaloosteriin lisäakku, siinä on ollut laitanostin ja piuhat menee valmiiks.. milläs sen kusemisen muuten toteaa nuissa suuttimissa? pitääks siihen sähköä antaa ja sit painetta samaan malliin ku vanhoissa vehkeissä? ei ole tullut pelattua noiden "sähkösuuttimien" kanssa.
__________________
puukko 2 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko tässä nyt se sama vaiva kun joku suutin kusee paluuseen, ei siis sylinteriin.
Tämänhän sai käsittääkseni kokeiltua sillä että paluulinja irti starttailee, jos tulee kovasti naftaa joltain suuttimelta niin silloin vuotaa läpi. Kaverin pakussa oli kans käynnistysongelma, yksi suutin vuosi paluuseen. Suutin vaihtoon ja taas lähtee käyntiin mistä ja milloin vain. EDIT: puusilmä, suuttimet olikin jo vaihdettu... doooohhh...
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. Viimeksi muokannut AVRO : 21.04.2013 11:02 Perustelu: tyhmä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
suotimet=suodattimet:-) pitäis opetella kirjoittamaan oikein, eikä niinkuin puhutaan. eli siis nämä nykyiset suuttimet voi vuotaa paluulinjaan? eli paluu letku kerrallaan irti ja katsoa tuleeko naftaa paljon läpi? kuinkas paljon sieltä normaalisti tulee? minkähän hintainen remontti tuo olis? jos vaikka kaikki vaihtaisi kerralla?
__________________
puukko 2 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
paa jokaiseen suuttimeen paluulinjan tilalle pätkä kirkasta letkua pystyyn - ja kattelet startatessa / tyhjäkäynnillä mikä niistä on horo, kaikkien kohilla pitäis letku täyttyä suunnilleen samoin ... eli ilmaisee sisäisen ohivirtauksen
(muista, että siellä korkeapainepuolella on sitten VAARALLISEN KOVA paine) tai haet biltemasta tommosen setin, maksaa 129 €: ![]() http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...varten-151397/
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 21.04.2013 14:19 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
King capin käynnistysongelma | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2011 00:06 |
Samurai käynnistysongelma + etuakselin öljyvuoto | Smäkä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.09.2009 23:13 |
M: Jeepin rellun dieseliin | JAMANT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.01.2008 13:55 |
BJ:n käynnistysongelma ei oo enää | P.S-77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 03.10.2006 06:27 |