![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eurotrial palaveriaOlisko myös mahdollista pitää vaikka turun kisan jälkeen pikku palaveria noista eurotrial asioista ja säännöistä, ettei tarvis turhaan raahautua italiaan asti hylättäväksi katsastuksesta?
|
|
|||
|
|||
![]()
tarttee katsoo kuinka kiire Hannul On
|
|||
|
|||
![]()
Buona sera! www.eurotrial.it -sivuilta löytyy nyt mm. kisaviikon ohjelma ja ilmoittautumiskaavake.Osallistumismaksu on tänä vuonna 275€
![]() Ilmoittautuminen tapahtuu taasen keskitetysti minun välitykselläni eli täytetty ilmoittautumiskaavake sekä mielellään kuva autosta + kilpailijoista minulle viim. 23.6. mennessä, ja rahat tietysti tilille.Tilino:n saa tiedusteltaessa. Jos on järjestäjiltä jotain tiedusteltavaa niin tänne vaan kysymyksiä tai minulle s-postiin jos on arkaluontoisempaa kysyttävää niin toimin sitten välikätenä parhaani mukaan. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() http://www.eurotrial.it/eng/programma.htm |
|
|||
|
|||
![]()
Suomen joukkueen kuljettajat pitää ilmoittaa keskiviikkona ja katsastus on joko torstaina tai perjantaina,se selviää paikan päällä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Allekirjoittaneen postiosoite,siis ihan perinteinen katu- jne. on muuttunut.
Uusi osoite on Kartanontie 40, 04410 Järvenpää.Jos tänäpänä kukaan enää moista käyttää/tarvitsee tiedonsiirtoon. Rivien välistä olen tämän palstan eri osioista ollut tulkitsevinani että Italiaan olisi jokunen lähtijä,mutta laittakaapa tännekin ns. "virallista" tietoa niin ei tarvisi arvuutella.Ihan senkin takia että osaisin tiedustella muilta mailta paikkoja jos alkaa tunkua olemaan johonkin luokkaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2013 Eurotrial Italiassa | Mikki | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.08.2012 23:04 |
Ostetaan PU takalaita | hammart | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 14.05.2009 22:23 |
Polybus pu-puslia rangeen | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.01.2008 19:36 | |
O: Isuzun etumurikka (trooper/pu) | SuurSyömäri | O/M/V Muut | 4 | 06.09.2005 15:57 |
Maasturille kuljetus Suomi -> Italia | Jare | Chit-Chat | 12 | 21.01.2005 10:39 |