Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 17.04.2013, 09:07
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.518
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
eikös ne laiteta jäähyttimelle menevälle ja öljypohjaan.
sillonhan on tiedossa miten kovalla rasituksella laatikko on ja miten hyvin jäähytys toimii.

Täydellinen systeemi sisältäis tosiaan kaks anturia ja just tolleenhan se pelais.

Öljypohja on jo hyvä paikka ja siellä omassakin on anturi, mutta jäähylle lähtevässä linjassa on vielä kuumempaa öljyä koska se on imetty öljypohjasta ja sitä on paineella pumpattu pitkin lootaa ja se on kiertäny turbiinissa ja kuumentunu jne.jne. Ja lopuks se öljy menee jäähytykseen, josta se palaa öljypohjaan. Eli jos öljyn ominaisuuksia (ja lootaa) pilaavia huippulämpöjä haluais seurata, niin jäähylle lähtevässä linjassa on kuuminta tavaraa.

Öljypohjasta mitattunahan saa enempi sellaisen keskiarvon lämpötilasta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
automaatin välitys HuSa Tekniikka & Jutustelu 16 14.11.2011 17:35
Myydään Automaatin syylari awd O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.11.2010 05:52
Ostetaan Polaris Magnum 330 öljynlauhduttimen lämpöanturi elhapero O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 11.06.2010 16:27
AUTOMAATIN PAINO sumpe Tekniikka & Jutustelu 3 01.09.2009 07:09
Automaatin öljyvuoto Killman Tekniikka & Jutustelu 4 17.05.2005 11:46


Sivu luotu: 11:09 (GMT +2).