![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Haastattelussakin jätkäs sano kooklettaneensa hallilla päivämääriä ja todenneensa "Ei vittu, me tehään autoa jollekkin biiberille!"
|
|
||||
|
||||
![]()
No mehän sekin maksetaan..
Pakollinen ylevero - auton maksaa yle - piiperi saa mun rahaa. Vituttaa lievästi tälläkin kertaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Biebertarrat lähti vittuun saman päivän iltana siitä kyljestä.
|
||||
|
||||
![]()
No se on sille se ja sama, ei mun harrastusta kukaan tue niin miksi mun pitää tuon yleveron kautta tukea tuommoisia ? Mie ei tajuu kun eikös se vero pitäny käyttää johonkin yleishyödylliseen tä
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ittehän en omista edes televiissioo mut silti kiltisti makselen niille veroja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samalla voidaan kysyä miks yleltä tulee uutisia, kun MINÄ en niitä katso. Joku 4000€ lavasierra on nyt ihan hyttysenpaskaa kun mietitään mitä kaikkea vitun floppi tanssiohjelmia ja muuta sontaa yle tuuttaa ulos eetteriin. HYVÄ LATELA!
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ei ollukkaan kyseessä nämä jannut ite vaan se mitä vittua se yle tuohon sekaantuu, kai tuon ny zeizeikin tajuaa ? Hyvähän sitä on ny levitellä rahaa ympäriinsä kun jokainen sitä pakolla maksetaan. Ei minusta liity kyllä mitenkään kansanedustajiin.. ?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse katsoin kaikki latelan jaksot suht kiinostuneena, juopottelua ja GF "draamaa" oli vähän/ihan liikaa, mutta silti 10-1 paras kotimainen sarja mitä oon katsonut vuosikausin. just my 2c. mielipiteet on kuin persreikiä, jokaisella on omansa. -Paavo |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nää on kyllä niin first world problems että ohhoijaa. Ja tosiaan, nää mielipiteet on niinku pieruja, mikään muu ku oma ei oo hyvä. ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
monter garage nyt tv2 | timppa253 | Chit-Chat | 1 | 02.01.2009 12:23 |
monsteri talli tv2 | jamppa.w | Chit-Chat | 0 | 11.02.2007 19:26 |
BJ-45 TV2 hyviä aikeita lyhytelokuvassa? | mikjus | Chit-Chat | 4 | 07.09.2005 18:54 |
Puskuri TV2 24.4.03 | KTM | Yleiset | 2 | 25.04.2003 21:15 |