![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä sekin kävi mielessä, mutta tähän nyt päädyin että sais tällä vuosikymmenellä ton vielä ajoon. (kiire tulee!)
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
about tonnin ois maksanu off road sarja
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Vanhoja satuloita entratessa molemmin puolin oli jarruputken takana oleva mäntä totaalijumissa, rasvaprässillä irti ja aikani tapeltuani tuumasin: JA VITUT!
Juukasta uudet satulat niin ei jumita männät heti alkuunsa, ajattelin laittaa suoraan jarruletkun satulaan kiinni, mutta näköjään suoralla päällä olevat eivät mahdu vaan ottavat iskariin kiinni, josko menis huomenna etsimään banjopultillisia letkuja. Palautusjousiksi laitoin tappeihin tuollaiset vähän jämäkämmät suorat jouset. |
|
|||
|
|||
![]()
Moi, mihin palautusjousia tarvitaan? Jos ne tekee temppunsa (eli männät liikkuu tosi herkästi) niin onko pelkoa että ne ajaa palat ihan liian kauas levystä -> eka polkaisu tyhjää?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä pointti ja samaa mietin itsekin aikaisemmin, katsotaan riittääkö voima palauttamaan mäntiä takaisin, jos riittää niin ne joutuu poistamaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jarrusatulahan on suunniteltu niin että kun paine poistuu niin mäntä palautuu sen jonkun todella pienenmatkan takasinpäin... mut eipä noista jousista ainakaan haittaa ole jos ei mäntiä työnnä sisäänpäin liikaa... varmasti auttaa pysyy paikkoja herkempänä pidempäänkin... Ihan hyvä ajatus!
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pituutta 55cm ja satulan päässä kympin banjo. Noista ajattelin itse soheltaa ehkä jopa käypäset letkut. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Noissa letkuissa on joku koriin kiinnitys mokkula keskellä letkua, mutta en ajatellut sen itseäni häiritsevän. Tuskin siinäkään hyvin käy, kun sitä alkaa varovasti laikalla ajamaan halki letkun ympäriltä. ![]() Nii joo olihan sielä jotain vaaaan 40 senttiä pitkiä letkuja banjopäillä. Mä vaan otin pisimmät mitä sieltä rahalla sai.
|
|||
|
|||
![]()
nissan microissa on kans aika pitkät banjopultilliset jarruletkut ja toyota avensiksen letkut myös, niitä me on käytetty kaverin kans aika moneen sovellukseen.
sen letkun keskellä olevan kiinnityslärpykän saa kyllä ajettua varovasti pois, ja siirtäminenkin onnistuu kun venyttää letkua sillai sopivasti ja pikku suhautus öljyä niin liuttaa vaan sopivaan kohtaan. |
|
|||
|
|||
![]()
Ei muutakuin tilaatte MAMMUTTI motorsportilta ne itse kasattavat teräsletkut. crusieriin kaikki letkut ja kytkimeen myös n.100€ koko läjä
|
||||
|
||||
![]()
ääni tälle. niitä saa myös lipposelta. hinnasta en tiedä
|
||||
|
||||
![]()
Letkut haettu mutta M10x1 banjopultteja ei löydy yhdestäkään avoinna olevasta liikkeestä.
Saatanan saatana, pitääkö koeajo siirtää maanantaille? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
eikö talonpojallakaan oo nuijamaalla hydrauliikkahuollossa
|
||||
|
||||
![]()
löytyskö sulla tavan pulttia sillä kierteellä? poraten pari reikää
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Näin se Mazdan letku sinne asettuu. |
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs Repro on löytäny nylokkimutterit olkavarren kiinnitysvaarnoihin?
|
|
||||
|
||||
![]()
Paikallisesta Pulttikanava liikkeestä, kierrelukitteet on kaverina.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vai olikohan niin että kun otin noi pinnapultitkin sieltä niin yläpuolelle tuli eri kierteet että saa nylocit siihen, enpä muista enää.
Mutta joka tapauksessa kartioprikan kanssa ei nordlockit toimi, sen takia nylocit. Myöskään nylockien kanssa ei nordlockit toimi kun ei saa tarpeeksi kireälle kuulemma. Tukivarsiin ja penkkeihin tuli pelkät nordlockit, ei muuten lähde itsestään auki! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
T: Jussi |
|
||||
|
||||
![]()
Tossa jarruja ilmaillessa ilmeni outo vika, apparin puolen uudesta etusatulasta ei ulomman puolen männät liiku milliäkään?
![]() Pitää koittaa paineilmalla suhauttaa josko ne sitten haluaisi liikkua, jos ei liiku niin lohkon poraukset ei varmaan osu toisiinsa? ![]() Ei nyt muutakaan selitystä enää keksi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siis en tiedä miten paljon sun paineilma verkossa on painetta, mutta ei ne kyllä varmaan ilmalla liiku, jos ei oo petaalista polkemalla jo liikkunu. Saitko kuitenki satulan ilmattua, että neste yleensä tulee sinne asti ja sisemmät männät ilmeisesti liikkuu?? Jos näin, niin laita sisemmälle puolelle jarrupala paikalleen ja auto käymään, että saat jarrujen tehostuksen toimimaan ja sit uudestaan kokeilet petaalista survaista, että lähteeks ulommat männät liikkeelle? Ai niin laita kuitenki joku lattarauta tai kulunu jarrupala sinne ulommalle puolellekkin, että jos ne männät lähtee liikkeelle, niin etteivät putoo pois. Mut oudon tiukassa.....voisko olla jotenki ryytyny kiinni tai sit tosiaan neste ei mee porauksista edes läpi? |
|
||||
|
||||
![]()
Tämähän voi ollakkin ihan hyvä idea. Mistä tuo jousi on peräisin?
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |