Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 13.08.2004, 07:10
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 2.663
Perusasetus

Ameriikassa onnen kultamaassa on tuuma kaikkein pienin mtta yksikkö. Eikä siellä pojat niin pahana pidä jos joku toleranssi on pari pientä yksikköä pielessä, sattuhan noita...

Tosissaan se rengaskokojuttu on yleisesti ollu tiedossa jo ainakin kolmekymmentä vuotta. Nykyisin jo joitain mutinoita on kuulunu jenkkilän pojiltakin, et koitetaas tehdä "oikeen" kokosia renkaita ja nythän on tullu markkinoille Swampperin IROK joka on vähän ilmoitettua suurempi. Esim 36 tuumanen on suurempi kun 37" Good Year.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilun rengas koko?? Rape Tekniikka & Jutustelu 3 24.04.2008 17:31
kumpi rengas koko??? offipete Tekniikka & Jutustelu 2 03.01.2008 21:30
Cherokee Chief:n rengas koko chief Tekniikka & Jutustelu 28 13.01.2007 20:17
FEDIMAn todellinen koko Killman Tekniikka & Jutustelu 8 28.04.2006 23:52
rengas koko!?? wakoneekeri Tekniikka & Jutustelu 7 28.02.2006 09:47


Sivu luotu: 23:40 (GMT +2).