![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ei oo lantrailtu. UUSI eli NEW Projecti näkyy visioissa ja vahvasti.. vitusti paljo kiinnostaa tehä näitä muita romuja ku tietää et seuraava ois PALJON parempi monella tapaa... ![]() noh.. ei kai se auta hela torstai lähenee uhkaavasti ja autot iha levällää pitki tallia ![]() konee vois nostaa pois huomen kuha saa kehä pultit veks. tarvii uus paine laakeri varmuudeks laittaa. tehostajan letkut menee uusiks. ei vanhoissa vikaa oo mut ompaha varalle jos iskee catastrophy. hihnoja ja ylä ja ala ves letkuille sama homma eli vaihtoon ehjänä ja varalle konttiin ![]() hitto koht Calmari keksii et tällähä myö lähetää Ladogaa (tai jtn muuta) kattomaa? ei kyl varmaa.. ???????
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tol muute voitaskii lähtee Ladogaa jos sie meinasit koneekii kans tehä et ehjänä vaihtoo ja konttii :-)
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
eekäku otetaa Valmettilaine mukaan? nopee diiselöinti? ... eih... jos täl lähettäs joutusin kuiteki kuskiks?
EI! tahtoo nauttia entisen kouvostoliiton hellästä syleilystä ilman paineita puhaltaa nollat joka aamu tätä varten on veli antti
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Antti ei vissiin ite tiiä näistä suunnitelmista?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
ei
ellei satu palstaa lukemaa
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
|
kone nous tänää pois kuha saatii P.jäppine häädettyä pois
ihmee nätist lähti vaik Calmari oli jeesaamas ![]() ![]() ![]() eiku oikeesti iso Kiitos kallelle avusta! paine laakeri oli sit tosiaa aivan kaput. on se hauska ku sitä vaa aattelee et vastaha mie sen vaihoin.... nii.. 2007... kytkin kopas oli päivämäärä pantu ylös. vaihettu asetelma + levy yms diipa daapaa.sytty järjestelmä päivittyy nyt ideoinnin takia hieman yksikertasemmaks eli vm:1983 vaihtuu 1976 malliin häviää jakajalta turhia johtoja ja samal laitan hyvinki neitseellisen vanhan hyvän mallin johtosarjan.. tod näk koko autoon...tota jakajan paineistusta pitää nyt koittaa kanssa ku on just sopivast 1 ylimääräne mini kompura. pikkuhiljaa se siitä etenee..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Parhaani tein , mut en millään jaksanu pyörii jaloksissa koko iltaa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |