![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itsellä on vuoden ja kolmen vuoden ikäiset mukelot, vanhemmasta voi saada hieman apua jo mutta nuoremman voi kyllä laskea ennemmin termiitiksi. Meillä emännällä todettu helmikuussa syöpä joka on parantumaton ja muutenkin synkässä mallissa. Oli ennen diagnoosia kotiäitinä, nyt sairaspäivärahalla koska kykenemätön lasten hoitoon mm lääkkeiden ja sairauden oireitten vuoksi. Meillä lapset laitettiin vuoropäiväkotiin pari viikkoa sitten, ei ongelmaa paikan saannissa vaikka toinen vanhempi on kotona. Ja kyllä ainakin itse saan palkan jos olen lasten sairastaessa kotona koska lääkärit ovat perustelleet äidin lastenhoitookykenemättömyyden. Meille tuli esimerkiksi kunnan lastensuojelusta tädit katsomaan ja valvomaan lasten hyvinvointia, minun suostumuksesta, sairaalan pyynnöstä. Kyseiseltä taholta kysyisin neuvoa. Itse kun olen todennut että parempi kysyä näiltä oppineilta neuvoja ja apuja kun kaikkia apu ja tukimahdollisuuksia ei välttämättä kerrota ellei itse ymmärrä kysyä. Ei tässä maassa yksin jää lasten kanssa kun nöyränä pyyttää ja ottaa apua joka suunnasta.
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rottweiler tappoi lapsen Elimäellä | Lehis | Chit-Chat | 27 | 19.03.2008 08:45 |
Lapsen suusta | Kelju.K | Chit-Chat | 8 | 05.06.2006 19:39 |
Ajo jälkien hoito ja kunnostus | Peeveli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.01.2006 14:33 |
Miesten hoito-ohjeita naisille | zartsa | Romance and Relationships | 2 | 26.02.2004 12:24 |
Nyt olen kahden lapsen äiti | Santeri | Rakas Päiväkirja | 0 | 21.01.2003 13:16 |