Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 12.08.2004, 08:17
Tumi:n Avatar
Tumi Tumi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.03
Sijainti: Joensuu
Viestit: 1.502
Perusasetus

No jos oletetaan et vakionopeus nivel pystyy kääntymään max 40astetta ja tavallinen ristikko 20. Niin onhan siinä jonkin lainen ero. Ja jos mietitään maalaisjärjellä tuota rasitusta joka kohdistu tuohon murrokseen, niin tavan henkilöautossa murros pyörii yhtä kovaa kuin rengas, mutta maasturissa ko henkilö mobiilin murros pyörii siitä pinjonin tai/ja jakolaatikon päässä välityksistä riippuen 3.5-5 kertaa nopeemmin. Vastaavasti rasituksen olessa noin puolet tuosta välityksen tuomasta rasituksen vähenemisestä(maastoauto kun painaa hitusen enemmän kun henkilöauto). Tosi vaikeeta. Mut ford bronkoII:ssa oli ainakin takakardaanissa vakionopeusmurros

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer kardaani ongelma!! Tekniikka & Jutustelu 17 27.07.2007 07:35
Kardaani -TIMPPA- Tekniikka & Jutustelu 2 03.04.2007 20:03
M: HJ-61 Kardaani /50€ sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.04.2007 07:24
O:Bj-75 etu kardaani. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.01.2007 19:46
o: sj:iin etu kardaani Turboic O/M/V Muut 1 06.12.2004 18:40


Sivu luotu: 13:39 (GMT +2).