Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.04.2013, 06:13
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Perusasetus

Yleensä joutuu itse maksumieheksi jos väärin pysäköityä autoa päin ajaa mutta jos se kerta kaikkiaan on keskellä ajotietä? Voipi olla että jos oman tien päässä joku kottero seisoisi niin tarkistaisin nautaraudan kiinnitykset ja saattaisi vahingossa kopsahtaa kun tuo aurinkokin näin keväällä häikäisee kovasti Markka-aikaan miljoona vuotta sitten laskin että täysillä bonuksilla yksi niitti tuli maksamaan kaikenkaikkiaan siinä 1000mk sinä aikana kun bonukset nousi taas täysiin.. Kannattaa laskeskella valmiiksi ja miettiä onko lottoamisen arvoista

Tietty puhe on aina paras keino. Mutta kun se ei vaan kerta kaikkiaan aina auta. Ja poliisilla on täysi työ hyysätä näitä yhteiskunnan sponsoroimia henkilöitä sun muita, ei ne tämmöisiä kerkiä

Miten se huono vitsi meni? Mies soitti poliisille ja valitti pihallaan möykkäävistä humalaisista. Poliisista vastattiin etteivät he kerkiä ainakaan pariin tuntiin kun on kiireitä. Tähän mies vastasi että ei se mitään, hän käy ampumassa nämä möykkääjät ja pisti puhelimen kiinni. Viiden minuutin päästä kun pihalla oli 10 poliisiautoa, karhuryhmä ja helikopteri, poliisi kysyi mieheltä että mitäs tämmöinen valehtelu tarkoittaa kun juuri uhkasit ammuskelemaan ruveta? Johon mies vastasi että valehtelitte tekin ettei ainakaan pariin tuntiin poliisi ehdi paikalle...
Vastaa lainaten
Vanha 05.04.2013, 07:11
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Voi voi. Tähänkin on tosi helppo ratkaisu. Siirrä omaisuutesi nopeasti emännän nimiin. Irtisano itsesi töistä. Sen jälkeen saat tehdä ihan mitä haluat sille autolle. Vaikka ajaa sen yli. Koska varattomalta on vitun vaikee saada yhtään mitään korvauksia, joten sitä ei edes haasteta oikeuteen ja jos haastetaan niin ei sieltä mitään saa kuitenkaan. Näin tämä homma vaan suomessa toimii. Työtön millä ei ole omaisuutta niin ei ole mitään hävittävää. Mutta kun olet töissä niin helvetti kun joudut lakia tulkitseen ja vieläpä noudattamaan. Jos tulkitsit väärin niin maksat korvauksia.

Niin ja itse olen kyllä rykässyt auton omalta parkkipaikalta mäkeen. Jätin sen keskelle parkkialuetta. Ei siitä mitään tullut. Muinoin kun eräs pysäköi jatkuvasti meikän parkkipaikalle niin sille ei isännöitsijä voinut mitään, itse piti selvitellä firman auton kuskia (joka ei muuten koskaan selvinnyt) ja sen lisäksi jos itse pysäköit sen auton taakse niin ettei se pääse parkkiruudusta mihinkään ellet itse siirrä omaa autoa niin syyllistyt rikokseen. Suomen kusinen laki on tehty vaan suojeleen rikollisia. Niin monta kertaa tuokin nähty.
Vastaa lainaten
Vanha 05.04.2013, 14:08
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Tästä tuli tosi hyvä ketju vitutuksen purkamisvinkeiksi, helppo neuvoa toista olemaan järkevä ja rauhallinen mutta jos sattuis omalle kohdalle niin PERKELE JYRÄISIN SEN KOTTERON SUOHON ja sitten kyselisin haluaako omistaja saman käsittelyn.

Ymmärrän ton turhautumisen kun kankeeta rohjoa kääntää ja itse maksaa jos hipaisee.
Silti ne pari asiallista lappua tuulilasiin vaikka kuvilla että ymmärtää tai sit vaikka yöllä ovikellolle ja pyytää tsekkaan tilanne kun et halua vaurioittaa toisen autoa.

Tilanne on selkeästi sellainen että jäät kiinni kaikista teoistasi ja vaseliini, märät sanomalehdet laseihin jäätyyn ja renkaiden tyhjennykset on parempi jättää väliin.
Kun ole fiksu mies niin mene fiksusti esittämään asia ja ongelma ja jos asianomaisia ei kiinnosta niin sitten voi pohtia haluaako lähteä maailman vittumaisin ihminen kilpailuun osallistumista.

Ihmisrotu on paljon tyhmempi kuin luullaan ja useita typeryyksiä tehdään tiedostamatta ihan luonnostaan.
Esim. Jos on pillu mielessä niin vedän tähän käkkärillä näyttävästi pihaan poikittain ja riisun housut juostessa sisään ja muu unohtuu. Ensin pitää selvittää sisäsiittoiselle pöljälle ymmärrettävästi että hän aiheuttaa merkittävän ongelman toiminnallaan.

Kesällä piti kaataa puu pienen kylän keskustassa, piti kaataa 6m korkealta ettei ylety mökkiin kun joutui kaataan ihan viereen. Kaatoloven jälkeen peruutin hj:llä asvaltille lukot päällä kun vinssi meni vain 1m lovea ylemmäs. Hieno fiilis kun neljä kumia laulaa ja koivu kaatuu just kuten pitikin. Tossa auton siirtämisessä varmaan tuntuis ihan samalta, nyt lähdet sinne minne haluan.
Pakko ihmetellä millaiset lehmänhermot raskaan kaluston kuljettajilla on. Työaikana seistään milloin missäkin sumassa ja harvoin hermo palaa jos koskaan. Tupakkia saattaa kulua..
Vanha 05.04.2013, 14:27
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Jos tuo vekotin on sun tontilla, niin se on siinä luvatta ja siirtokehotusta on silloin syytä noudattaa. Selkeätä.

Mutta jos estää sun pääsyn tontille, niin silloin voisi laitella siihen vaikka pysähtymiskieltomerkin. Yhteys kunnan liikenneosastolle.

En lähtis ihan tosta noin vaan siirtelemään. Laita lappu ikkunaan, jossa kerrot mahdollisimman ystävällisesti (laske sataan ennenkuin kirjoitat), että ajoneuvo on pysäköity muuta liikennettä haittaavasti ja pyydät siirtämään sen pois. Laita siihen maininta myös siitä, että ilmoitat aina pysäköinnin poliisille haitantekona.
Jos naapurisopua ajattelee, niin itse komppaisin tätä laputusehdotusta noin niinkuin alkuun...

3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vanha 05.04.2013, 15:39
rhm rhm ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: Nokia
Perusasetus

Löytypä sopiva topicci..
Itsellä oli joskus vastaava tilanne. Mun portin eteen pysäköi aina vastapäisen rivitalon vieraat ja asukkaatkin joskus. Ongelma oli lähinnä talvella, kun tiel oli kapeaksi aurattu ja millään ei meinannut mahtua edes normaaliautolla kääntymään pihaan tai pois sieltä..

Kerran olin tulossa työpaikan 6 pyöräisellä (joka pyörällä raapivalla) maastokuorkilla kotiin viikonlopuksi. Jälleen oli tie tukossa. Minulla kilahti aivan täysin ja jätin kuorma-auton käymään rivarin liittymään keskellä ja lähdin pimputtelemaan rivarien ovikelloja. Muutamasta kämpästä avatttin ovi ja kukaan heistä ei tunnustanut että olis ollut auto tiellä.

Menin autolla sitten peruuttelemaan pihaan. Löin kaikki lukot päälle ja möyrysin lumipenkkojen ja ojan kautta sen pihaan. Puolet penkoista levis pitkin tietä ja se liittymä oli sen näkönen et olis panssarivaunulla menty..
Tämän jälkeen tulostelin laput parkkiasiasta ja kävin tiputtelemassa jokaiseen postilaatikkoon. Aika pian tämän jälkeen tultiin penkka levittämään liittymäni kohdalta, jolloin autot mahtuivat tien sivuun parkkiin. Ja seuraavana kesänä siihen ajettin mursketta, jolloin parkkipaikka tuli tien sivuun. Tästä lähtien on aina talvisin aurattu tuo sivu ja ongelmaa ei ole ollut.
Hämmästyin itsekin tuosta, mutta hyvä näin.

Kaveri asuu kaupunkialueella ja sen kerrostalon parkkipaikalle oli kerran mustalaiset parkkeerannu autonsa. Kaveri kisko hinausnarulla auton kylmän viileesti parkkipaikan sivuun ja veti omansa tilalle. Eipä tullu ketään kyselemään, eikä sama auto ainakaan ilmestyny kaverin parkkiruutuun..
Vastaa lainaten
Vanha 05.04.2013, 15:48
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Silti sulla oli ne raskaan kaluston hermot, olisit voinu vetää vaijerilla koko parkkisen tyhjäksi.
Tuossa ajoit vain "nätisti" parkkiin Pisteet kotiin.
Vanha 05.04.2013, 15:59
rhm rhm ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: Nokia
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Silti sulla oli ne raskaan kaluston hermot, olisit voinu vetää vaijerilla koko parkkisen tyhjäksi.
Tuossa ajoit vain "nätisti" parkkiin Pisteet kotiin.
Arvaa tekikö mieli pistää vaijeri kiinni autoihin ja nyppiä ne yks kerrallaan sinne penkan päälle..
Vastaa lainaten
Vanha 05.04.2013, 19:18
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Perusasetus

Itsellä tossa vuosia takaperin kun vielä kerrostalossa asuttiin, ni naapurin virolais vieraat jätti kerran autonsa mun paikalle, no töistä kotiuduttua katoin että perskule, siinä hetken mietittyä totesin että en tiedä missä on kylässä eikä trafiltakaan saanut omistajan tietoja koska oli Viron rek.. No ei muuta ku liina kiinni ja hinaten pois paikaltani ja oma auto parkkiin, siinä sitten kahvia parvekkeella nauttien naureskeltiin kun vironpojjaat ihmetteli että Mites se meidän Audi tohon on lipsahtanut.. Eipä parkkeerannut enää mun paikalle vaan nätisti vieraspaikoille
Vanha 05.04.2013, 19:30
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Kerran tulipalohommissa tuli laskettua auto mille ei löytyny kuljettajaa, ojan yli pellolle kun se tukki ainoan kääntöpaikan.

Eli ei avaimia mutta ovet oli jätetty auki.

No siinä vaiheessa kun se katiska oli siellä pellolla tuli omistajakin ilmoittautumaan ja uhkailemaan poliisilla ja vaikka millä. No kerroin poliisin olevan jo tulossa ja kehoitin menemään juttusille ...
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa

Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vanha 05.04.2013, 22:39
Jjurva Jjurva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Oulu
Perusasetus

No tähän vähän kevennykseksi tämmönen tarina mikä sattu aikoja sitten.
Työpaikalla tehtiin jottai remonttia ja joku itepäine putkimies ajo aina tojotasa parkkii meijä nosto-ove ettee. Ja tästä ovesta piti saaha kokoajan tavaraa ulos. Oli jo monena päivänä siirrätetty ko hepulla auto pois nii aina vaan seuraavana aamuna sama homma. Tais olla joku torstai tai perjantai aamu ja taas auto ove eesä. Pojathan tästä vähä hermostu ja ku auto omistaja oli kuulosalla nii alo rauhottellee että eläkäähä nyt, kyllä se siittä taas lähtee. Mulla oli hommana lastata rekat volvon pyöräkuormaajalla josa oli trukkipiikit. Lähin siittä hakkee sitä ja ku sain konnee käyntiin niin tojota oli hävinny eikä ollu ennää sen jäläkee oven eesä.
No hyvä niin, ois voinu parikymppisen harkintakyvyllä "siirtyäkki" se auto siitä
Vastaa lainaten
Vanha 06.04.2013, 20:46
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Perusasetus

Duunin parkkihallin porttikongin eteen pysäköidään aika useesti ja estetään
liikenne halliin.Seuraavalla kerralla aattelin olla ystävällinen kanssa-autoilija ja
kysästä auton omistajan tiedot trafista, jonka jälkeen soitan omistajalle ja ilmoitan,
että ryhmä suoriin housuihin pukeutuneita miehiä pyörii auton ympärillä metallihenkarit kourassa...
Vanha 07.04.2013, 06:59
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Smile

Mulle kävi hiukan samanlainen tapaus. Auto oli ihan suoraan tonttitiemme minun puoleisella osalla tontillani. Siis ihan väärässä paikassa. Kaivelin omistajan, laittelin txt-viestin, jossa kerroin ajoneuvon olevan pysäköity tontilleni minun pääsyäni haittaavasti ja pyysin siirtämään sen. Ilman jälkimutinoita auto sitten häipyikin eikä tuosta ehkä jäänyt kauheaa harmitusta tuolle autoilijallekaan. Vaikka enpä tiedä kun ei ole näkynyt
Vanha 07.04.2013, 09:30
h-a-r-z-a:n Avatar
h-a-r-z-a h-a-r-z-a ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 31.03.04
Sijainti: Vantaa, .
Perusasetus

Joskus kahekskyt luvulla oltiin kuorma-autolla liikkellä alppilassa ja yksi seppä jätti auton nin,ettei mahduttu lähtemään kadun varresta.
Se kyllä sanoi viipyvän vaan minuutin kun siitä huomautin.Varttiin ei äijää näkynyt,joten tuupattiin se eskortti keskelle risteystä ja lähdettiin.Oli sen verran väljä kone,että sai työnnettyä,vaikka oli ykkönen päällä.
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2013, 09:42
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari

Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Perusasetus

Ahdasta.

Lappu ikkunaan joka kerta jossa pyydetään nätisti seuraavaalla kerralla pysäköimään hieman kauemmaksi porttista.

Hanki pari keilaa ja laita ne porttin kummalekkin puolelle.

Hanki pari maasturia ja pysäköi ne kadulle sopivalle etäisyydelle portin kumalekkin puolelle, tosin jos ne ovat kilvettömiä ja katsastamattomia ne hinataan joku päivä siitä pois kadun kunnossapidon tieltä.

Meitin kotikadulla saa pysäköidä vain oman portin vastakkaisella puolella ja talvella varsinkin katu kapenee ja portin vastapäätä pysäköidyt autot hankaloittaa kovasti pois pihata pääsyä. Onneksi on kääntyvät etupyörät ja pakki Jeepissä. Niillä on vielä selvitty, vaan kun on JEgoNEERi kuorma auton päällä pihassa niin se taipuu vaan yhteen suuntaa pois pihasta jos on portin edessä autoja pysäköitynä.

t. Ismo Ämmä
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 07.04.2013 09:47
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2013, 16:36
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Tää oli hauska näky pari vuotta sitten:

http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uut...leen_mysteeri/
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uut...s_ratkeamassa/
http://metro.fi/tattarisuo/uutiset/a...talon_katolta/

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 07.04.2013 16:43
Vastaa lainaten
Vanha 07.04.2013, 16:43
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Perusasetus

Aikanaan asuin kerrostalossa, ja meillä oli emännän kanssa kaks varattua parkkipaikkaa. Parkkipaikat oli pihan viimeset nurmikentän/metsän laidassa.

Kerran kevättalvella tulin iltavuorosta, ja joku mulkero oli ajanu kotteronsa mun paikalle. Kävin kurkkaa tilannetta, auto oli kadetti, vaihe ja käsijarru päällä. Sen enempää siin vitutukses mitää miettiny ku kaivoin vaa liinan kontista, ja vedin ooppelin keskelle pihaa. Aamusta se oli jo hävinny siitä.

Toinen hauskuus koitti kerran ku tultii kaupasta lauantai-päivänä. Ja joku oli laittanu uuden karheen merceeden vikaa ruutuu... Sitä ei kehannu alkaa repii pitkin pihoja, ni tein omasta mielestä hyvän käytännön pilan. Ajoin oman auton nurmikolle, niin lähelle ku sain. Ja siirsin muijan auton myös ihan vieree niin ettei siihen autoo päässy ku kontista. Sit vaa odottelin josko kyseinen tyyppi olis soittanu tai tullu rupattelee, mut ei. Siinä se oli sit maanantaihin asti, ku oli pakko lähtee töihin... Päivän aikana se oli sit hävinny.
Vanha 10.04.2013, 20:45
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Perusasetus

Yhden kerran olen työmaalla nähnyt vähän nopeamman auton syrjään työntämisen kun oltiin menossa kerrostaloon tulipalokeikalle. (Piti muuten tuossa kirjoittaessa miettiä aika hemmetin kauan että voiko kirjoittaa kerrostalotulipalokeikalle) . Siinä lähti pelastustieltä uudehko Avensis melko nopeasti taloyhtiön nurmikolle. Scanian keulaankin tuli vähän vammaa, muistelen että vesipumppu rupes reistaamaan yms jotain. Omistaja tuli hetkeä myöhemmin pihalle ja kun palo oli selvitetty, ruvettiin selvittelemään sitä auton kohtaloa ja eihän siinä ollut asiassa miekkosella mitään nokan koputtamista. Sille tuli poliisilta sakko vissiin väärin pysäköinnistä vai olisko tullut jostain muustakin ja taispa lähteä perään lasku paloauton vaurioistakin. Siinä oppii kummasti kerralla että missäs päin se vieraspaikka olikaan. Kaveri muuten selitti sen legendaarisen: "Olin vaan 5 minuuttia käymässä ja piti kai siitä ohi päästä menemään ku oli sivussa.."
Vastaa lainaten
Vanha 11.04.2013, 10:25
hena:n Avatar
hena hena ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 11.02.08
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Ei muutaku hinaa auton portilta pois ja jos joku tulee kyselemään niin sanoo vaan että esti pelastustien käytön ja jouduttiin siirtämään.

Itselle sattui myös joskus tommonen tapaus että joku juustopää päätti pysäköidä mun parkkiruutuun. Minä sen enempää kyselemättä kaivoin liinan kontista ja hilasin sen paskan helvettiin mun ruudusta, keskelle pihaa ja teen sen myös jatkossa jos joku erehtyy siihen ajamaan.
Vastaa lainaten
Vanha 11.04.2013, 21:18
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Perusasetus

rivarissa omistusasunto minulla ja autokatos paikka, ja toinen paikka katoksen vieressä, siihen on näppärä ajella kaikenmaalman lippispäiden ja kukkahattutätien parkkiin kun en ole paikalla ja ja jättää corolla/focus/nissani seisomaan. Puhumattakaan siitä kun viikonloppuisin ajaavat autoja miten sattuu kun ovat ryypyllä jonkun luona. Mekaaninen vinssi kyllä näppärä. KErtaakaan ei ole sama auto tullut uudestaan kun nyppää auton sijan verran keskelle pihamaat ja oma auto tilalle. Tämä pelkästään sen takia kun paikassa lukee minun nimi ja VARATTU PAIKKA. Jos en ole cruiserilla, niin ajan auton yleensä peilit kiinni toisiinsa siihen että saa mennä vänkärin ovesta sisään. Rekkarin otan sillon ylös jos jotain jälkiä niin tiedän minkä auton ja omistajan lähen jututtamaan...

Ja tuohon volvo kuvaan viitaten. Kun minulla oli suzuki ja nykyisellä työaikalla hiukan kiireessä parkkeerasin pitkin pihamaata auton. Ja iltavuorossa kävin purkamassa rautakuormaa rekasta ja kuski kiros kun hinaaja että joku jättänyt tuommoisen saatanan nikko auton eteen. Pyyhkäsin suoraan trukilla piikit alle ja nostin sen sitten syrjään pihamaalta penkan päälle.
Oli kuskilla ilme kohdillaan ennenkuin sanoin että oma auto

Viimeksi muokannut BryGgi : 11.04.2013 21:22
Vastaa lainaten
Vanha 11.04.2013, 22:40
Hailuks Hailuks ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 18.06.11
Sijainti: 016
Perusasetus

kaveri tuossa kerran teippaili omaan parkkiin jätetystä autosta pyyhkijät ja vuoras ikkunat ja vissiin katonki märillä sanomalehillä...maksamaanhan tuo joutu..oli muka naarmuja ja vaikka mitä tullu mutta (stanan kalliitten) pyyhkijöitten maksulla seleves. oli jo vähhää vaille käräjille menossa.

ittellä tuli joskus kaverin rivarin pihaan jätettyä auto..puomilla suljetun "pelastustien" eteen..aamullapa nuo poliisit herätti ja kehotti siirtämään..
Vastaa lainaten
Vanha 13.04.2013, 19:10
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Tästä tuli tosi hyvä ketju vitutuksen purkamisvinkeiksi, helppo neuvoa toista olemaan järkevä ja rauhallinen mutta jos sattuis omalle kohdalle niin PERKELE JYRÄISIN SEN KOTTERON SUOHON ja sitten kyselisin haluaako omistaja saman käsittelyn.

Pakko ihmetellä millaiset lehmänhermot raskaan kaluston kuljettajilla on. Työaikana seistään milloin missäkin sumassa ja harvoin hermo palaa jos koskaan. Tupakkia saattaa kulua..

Se auttaa kummasti et istuu muitten yläpuolella, mutta saa sitä kiroillakkin nelipyörästen toilailuita.

Ei päästetä kaistalle ohituksen jälkeen
Nostetaan nopeutta ohituksen aikana

Noihin molempiin auttaa kuulemma ratkaisuksi et kolmanne vilkun jälkeen palaa kaistalle kouluttaja kertoi, että kerran oli ukko farkku golffilla kyntänyt ravia päälle 300 metriä aurauskepit lennellen kun ei ollut päästänyt takaisin kaistalle vaan kärryn telin kohdalla ajanut.

Sit yks ihana on nämä "luikahtajat" joita joskus tapaa yritetään livahtaa ympyrässä sisältä tai ulkoa ohi.
Tai sitten tungetaan kantti kiveyksen ja perän väliin, et täytyy odottaa sen poistumista, ettei perän ylityksellä modifioi kylkeä uuteen malliin, takana tulevat soittaa torvea ja ääliö ei uskalla lähteä vierestä pois. Oli pakko ajaa väärin kahden kaistan yli oikealle kääntyvien kaistalle, että pääsi lähtemään tarpeeksi suoraan ja loppu tulos oli, että kyseinen oikealta ohi tunkeilija oli kääntymässä oikealla risteävältä tieltä ja vielä minun edestä luikahti oikealle kun itse olin suoraan menossa.

Tämä liittyy siihen, et pöljät jättää autonsa mihin sattuu kun ei ole millaistakaan tilan hahmotus kykyä katotaan vaan, että mahtuuhan tosta kun monta metriä tilaa on. Harvan auton kääntösäde vaan on paria metriä.

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vanha 13.04.2013, 19:30
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti

Noihin molempiin auttaa kuulemma ratkaisuksi et kolmanne vilkun jälkeen palaa kaistalle kouluttaja kertoi, että kerran oli ukko farkku golffilla kyntänyt ravia päälle 300 metriä aurauskepit lennellen kun ei ollut päästänyt takaisin kaistalle vaan kärryn telin kohdalla ajanut.
Eiköhän se ole melkoisen turha mutista toisten tekemisistä jos omakin liikennekäyttäytyminen kulminoituu tuohon lauseeseen...
Vastaa lainaten
Vanha 13.04.2013, 19:49
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Perusasetus

jos tuohon ensimmäiseen kirjoitukseen palaisi, ja pystyis pitämään hermon kurissa, repimättä sitä romua vinssillä lähi metsään. Niin jos perheestä löytyis kaks autoa, niin eikös sen voisi blokata edestä ja takaa, jos ei oo kerta pysäköintikieltoa.... Sit kuvaamaan, jos kolhii niitä poistuessaan. Tai jos tulee pyytämään siirtoa, niin voi asiansa esittää naamatusten...
Vastaa lainaten
Vanha 14.04.2013, 02:33
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Perusasetus

Joo, siis mitään asiaa ei kenelläkään ole mennä hinailemaan vierasta autoa ellei satu olemaan viranomainen virkatehtävässä. V****mainen kaveri vastassa niin maksajan paikalla on hinaaja. Eli yksi hyvä esimerkki(lisää) missä suomen laki suojaa paremmin lain rikkojaa kuin tapahtuman uhria.

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
Vanha 14.04.2013, 10:57
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Kouluttaja kertoi, että kerran oli ukko farkku golffilla kyntänyt ravia päälle 300 metriä aurauskepit lennellen kun ei ollut päästänyt takaisin kaistalle vaan kärryn telin kohdalla ajanut.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli Näytä viesti
Eiköhän se ole melkoisen turha mutista toisten tekemisistä jos omakin liikennekäyttäytyminen kulminoituu tuohon lauseeseen...
Mitä itse tekisit kyseisessä tapauksessa?
Pysähtyisit vasemmalle vastaan tulevien kaistalle?
Entä jos vastaan tulee raskasta kalustoa?

Tiedätkö miten ajolakimääräykset menee raskaalla kalustolla?
Kotiin tai purku paikalle ei saa ajaa vaikka olisi vaan 20km matkaa jos tunnit on täynnä, se on oltava parkissa se 10 tuntia ja kuunneltava tai pahimmillaan maksettava urakan kuseminen kun viimeinen tärkeä elementti jää saapumatta ajoissa jonkun maantiesienen takia joka ajelee 75Kmh eikä päästä ohi vaan kiihdyttää nopeutta aina kun rinnalle yrität.

Saman mahtaa olla moni traileri kuski tavannut ensin pitää mennä ohi sitten ajetaan edessä 70Kmh eikä päästetä ohi.

J.K anteeksi, ettei liity aiheeseen

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
laiton yhdistelmä? piparix Chit-Chat 4 22.04.2009 21:01
Vinssaus ankkuri! Gravedigger Chit-Chat 4 16.08.2008 19:06
Hinaus siirtokilvillä Bruno Tekniikka & Jutustelu 2 18.12.2005 13:13
hinaus/vinssivaijeria zepeteus O/M/V Muut 5 22.04.2005 19:22
Hinaus keikka pjtk Tekniikka & Jutustelu 8 05.09.2004 13:34

Sivu luotu: 23:11 (GMT +2).