![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#25
|
|||
|
|||
![]()
Ja tuossa pikkaisen muistiinpanoja ja päätöksiä.
Kommentoikaa ja kyselkää. OFFROAD TRIAL 2013 KAUDEN SUUNNITTELUPALAVERI Aika: 30.3.2013 Paikka: Aulangon kievari Hämeenlinnan Aulangolla Läsnä: 1. Tero Suomalainen 2. Mikki Listala 3. Jarski Puumalainen 4. Jykä Lähde 5. Tarmo Sinisalo 6. Pete Simelius 7. byro 8. Thomas Nyholm 9. Reima Kirsiaho 10. Jormalainen 11. uni 12. Aaapeli 13. Arska Paikalla edustettuna siis: Mad Mooce rasing Tapua Turku Raisio uusi HC = Harbor Cruisers Raision Ua Montenegro Off Road Club Luu Ua Tapahtuma aloitettiin Tero Suomalaisen Tervetuloa toivotuksella ja toteamuksella, että jos Stadion trial saadaan järjestettyä ,olemme nyt iltajuhlan pitopaikassa. Mikki aloitti käymällä läpi rungon jonka pohjalta palaveri viedään läpi Todettiin Kauden toteutuvat tapahtuma ja keskusteltiin Ahveniston stadion trial tapahtumasta Toteutuvat kilpailut: ¤ Raision kalliolla 18.5.2013 ¤ Raision kalliolla 15.6.2013 ¤ Luumäen rata-alue 24.8.2013 ¤ Stadion trial Lokakuu alku ¤ Ruotsin nordic trial 8-9.6.2013 ¤ Eurotrial Italia 3-4.8.2013 Nordictrial:n lähdössä Proto: Tumppi, Haavisto, Reiska, Aapeli ainakin Pro modi: Tare ainakin, Opa&Jarski Stanu: ? modi: Eurotrial:n lähdössä Proto: Tumppi, Reiska ainakin ja tais Aapelikin ainakin meinata Pro modi: Tare miettii vielä Säännöt: Säännöt on julkaistu ja suomennos mahdollisimman pian. Muutoksista keskusteltiin seuraavaa: Turvakaari aineena kelpaa kromometallikin, mutta korjaaminen tulee aina tehdä sääntöjen mukaisesta saumattomasta rautaputkesta joten: UUSIEN AUTOJEN RAKENTAJAT HUOM! Turvakaari aineena kannattaa käyttää vain saumatonta rautaputkea vahvuudelta 45x25mm tai 50x2mm. Promodin kori säännöt: Pro modi auton tulee muistuttaa selvästi sarjavalmisteista ajoneuvoa, esim. ”rantakirppu” käy Pro modin koria voi kaventaa samassa suhteessa pituuteen nähden. Muistaen kuitenkin, että korin tulee…? sijaita sääntöjen mukaisesti, kuva eurotrial säänöissä. Yleisesti: Neste säiliöt ,putket ja letkut eivät saa sijaita ohjaamossa. Ohjaamon läpi kulkevat putket ja letkut suojattava! Syylärit yms eristettävä ohjaamosta seinällä esim polykarbonaatti levy => Mikki huomautti että valvonta tulee olemaa erityisen tiukkaa kv kisoissa. Käsijarru = hätäjarru Säännöt ovat nyt voimassa yhden vuoden, joten v 2014 on odotettavissa vielä jonkinlaisia viilauksia. Tämän jälkeen sääntöjen tulisi olla voimassa vähintään 3 v kerrallaan. Suomessa tulevaisuudessa kaksi sääntö/trial palaveria, joissa käydään läpi uudet sääntöasiat sekä asiat joita edustajamme vievät eteenpäin kv kokouksiin. Säännöt tulisi olla valmiina ainakin 1 v ennen kilpailukautta. Kilpailun järjestämisiin ei ole tulossa muutoksia Huom! Italian eurotrialiin matkaavat Mikki varoitti yli tarkasta katsastuksesta. Ehdotettiin että v 2013 kisoissa olisi ns vakio johtotiimi. Työhön ilmoittautui Katsastus: Uni Kilpailun johto: Arska, mikki Jaksotuomari: Mikki Ja muita nimiä tehtäviin joita tarkastetaan ennen julkaisua. Mikki Järjestää heti jaksotuomarikoulutusta kunhan hänelle ilmoitetaan aika ja paikka, sekä osallistujien määrä Seuraava trial palaveri 2.11.2013 myöhemmin ilmoitetussa paikassa. Päädyttiin järjestämään erillinen trial cup, johon ilmoittaudutaan kauden ensimmäisessä kilpailussa Raision kallioilla Cup:n ilmoittautuminen maksaa 50 €, joka maksetaan käteisellä ilmoittautumisen yhteydessä. Viimeisen kilpailun (toivottavasti stadion trial kauden lopetuspirskeissä) jaetaan cup palkinnot. Kilpailujen ilmoittautumismaksuksi sovittiin kaudelle 2013, 60€/ kilpailu, maksuhan on laahannut perässä jo vuosia ja kilpailujen budjetti on usein jäänyt miinusmerkkiseksi. Ahveniston Stadion trial: Mahdollisesti AAU ry järjestää. Tero Suomalainen yhteyshenkilönä AAU:N ja offilaisten välillä. Tarvitaan: Katsastuspäälikkö, johon uni lupautui Yksi kilpailunjohtaja, joka toimii lähinnä yhteyshenkilönä kilpailijoihin: Arska/Mikki Sihteeri: Vapaaehtoista kaivataan. Lähinnä henkilö, joka tuntee offarit Ratamestari: Ehdokkaita käydään läpi Rata team: Kuiviksen Hanski on aiemmin lupaillut jos kalustoa, tukea ja henkilökuntaa riittää Mmr ry ei Seurana lupaudu, mutta yksittäisiä henkilöitä voi kysyä mukaan. Yhteydenpito mmr:n pidetään Jamen kautta Radan pystytykseen halutaan vähintään 2 päivää ja purkuunkin ainakin yksi. Tämä varmasti järjestyy pää vastuun kisasta ottavan seuran ja radan haltijan yhteistyö sopimuksen kautta. Kilpailun mitta 1 pv. Vaikka oli ehdotettu jopa 2 pv kisaa, katsotaan järkeväksi kumminkin pidättäytyä yhdessä päivässä. Koko kaudelle haetaan yhteistyö kumppania, jotta kauden kilpailut saisivat mahdollisimman suuren mainos kamppanjan Tarkoitus painattaa, ohjelma lehtinen sponsorin mainoksilla ja kilpailu paikka/pvm ilmoilla (joten jos jollain on kilpailua tarkoitus järjestää, niin mahdollisimman nopeasti tieto Tero Suomalaiselle tsuomalainen77@gmail.com tai p: 0400 975 496). Panderolli koko kauden kisoista ja huomattava juliste arsenaali sekä autoihin sponsorin nimi ja numerotarra. Myös kilpailun nimeen tulee mahduttaa pää sponsorin nimi Lopuksi hoidimme palaverin kustannukset omista pusseistamme kolehti periaatteella, kiitimme kumarsimme ja loppu keskustelun perusteella väki tuntui erityisen tyytyväisiltä. Viimeksi muokannut sirP : 04.04.2013 05:33 Perustelu: Seuroja lisätty, hinta korjattu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
RC Formula Offroad Kausi 2009 Kisapäivät | zazukizazazyy | Tapahtumat | 0 | 30.01.2009 16:44 |
M: Offroad Trial kausi -95 | zazukizazazyy | O/M/V Muut | 38 | 03.04.2008 18:15 |
Formula Offroad 2007 kausi tarkastelussa | Linkit | 0 | 07.07.2007 09:57 | |
Trial-kausi 2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 22.01.2003 09:33 |