![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Valaiskaa junttia miksi näitä peipalleja tms pitää käyttää? Eikö perus visa kelpaa kaikkialle vai mikä niissä on se juttu...?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli helpottaa ostamista kun yhden salasanan syöttämisellä pystyy ostoksia tekemään tuhansissa eri kaupoissa. Paypallin maksuturva on myös hyvä, joten rahat saa takaisin lähes samantien jos jotain ongelmia syntyy.
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä, eikä tässä mun tapauksessa ilmeisesti ollut kuitenkaan mikään huijausperiaate koska kiikarit tuli tänään postissa vaikka myyjä ei ole rahojaan ilmeisesti saanut.
Mullehan on PayPal luvannut palauttaa nuo rahat vaikka tuotteen olen jo saanutkin, täytyy vain yrittää maksaa myyjälle uudelleen. Kyse on kuitenkin 2280€ summasta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Olehan Atte kuitenkin tarkkana, ettei käy niin että maksat "uudelleen" ja paypal palautus perutaan ... Uskoisin että tiedät kaavan ...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Taas liikkeellä huijausviestejä Paypalin nimissä.
Olkaahan tarkkoina!
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestäni Jiipeen juttu oli kyllä hyvä! Itse en ainkaan osaisi tutkia mitään lähetysportteja tms lähetyskoodeja. Täytyy siis koittaa muistaa deletoida kaikki firmojen lähettämät kyselyt, vaikka ne tulisivatkin sitten OP:n tai Soneran nimissä.
Tuokin pointti, että pitäisi itse kirjoittaa nettisaitin osoite eikä mennä linkkien kautta, oli mulle "uutta". ![]() Huoh.