![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Mistä tietää, toimiiko vesijohdossa oleva sulatuskaapeli? (paitsi siitä, että vedentulo lakkasi) Ei saa vaihekynällä ainakaan vaihetta siitä nysästä mikä tulee painesulusta ulos ja mihin on liitetty pätkä jatkojohtoa.
Edit: Voi kokeilla nysästä, tuntuuko yhtään lämpöseltä. Lisää kysymyksiä: Mitä eri keinoja on porakaivopumpun toiminnan varmistamiseen? Ja miten semmonen pumpun lämpösuoja pitäisi toimia ja jos napsahtaa suoraan lämpösuoja päälle, niin pumppu on sökö?
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä Viimeksi muokannut Luoppis : 22.03.2013 14:01 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei sulla ole sähkömittarilla jotain lediä tai jotain joka ilmaisee paljonko kämpässä kuluu sähköä. Kaikki valot muut sähkö laitteet pois päältä jotta saat mittarin tai valon pyörimään / vilkkumaan riittävän hitaasti sitten vaan lämpökaapeli päälle jos jotain muutosta tapahtuu on siin ainakin jotain eloa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä mä oletan, että sulatuskaapli toimii. Se vaan vie lämpösenä niin vähän virtaa, ettei toi etäluettavan mittarin merkkivalo oo tarpeeks havainnollinen virrankulutuksen mittaamiseen. Nyt vaan yrittäny miettiä, että millä mä voin mitata painekatkasijan toiminnan.
|
|||
|
|||
![]() puhti24
Onnistuuko tuollaisen puhti24 hiekkapuhalluspöntön puhallussuuttimen teko?
Suutin on kovametallia ja silleen kapenee keskelle se reikä eli puhallusteho tällöin suurenee. Onko täällä oulun seudulla sorvaajaa joka tekis tuon suuttimen kun uusi maksaa reilu 150e. Tämä suutin mikä minulle tuli on 7mm. reijällä ja pitäs saada pienempi esim. 3mm tai 4mm. |
|
|||
|
|||
![]() Vaikee...Lainaus:
Itellä myös Puhti24:nen joka kyllä alkais kaipaan uusia letkujakin kohta, kun murtumia jo löytyy ja voisahn tuohon tietysti suuttimenkin uusia. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olen ostoilmoituksen laittanut mutta ei ole tärpännyt, letkut ja muut tarpeet ovat tuossa vielä hyväkuntoiset. Ei tuossa 7mm. suuttimessa vikaa ole muutako liian suuri ja hiekkaa menee. Eihän sen tarvis kestää yhtä kauan kuin tuo kovametallisuutin kun ei tuolla joka päivä puhalleta. Jos meinaat suuttimen teettää naapurin sorvarilla niin teetä useampi ja kaupittele minulle ![]() Muuten, minkä kokosella suuttimella ite puhaltelet? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
paljoko maksaa siirtotarrat ja vakuutus nykyään? pitääkö diesel vero jotenki maksaa?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siirtovakuutus, eka päivä 10 € ja seuraavat 6 € / pv Dieselvero ??? Ei kai ...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5059 | 22.09.2025 13:58 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |