![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos on talven seissy hangessa niin oisko diiselin seassa kesä laatua ? tai sitten polttoaine suodatin päästää polttoaineen valumaan takas päin jollon saa jonku aikaa sahata ennen ku lähtee käyntiin.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#2
|
|||
|
|||
![]()
tankkasin dieseliä n 40 litraa lähtiessä että ei luulisi olevan siitä kiinni.. ja tällä hetkellä ei lähde ollenkaan käyntiin, illalla sahasin akut melkeen loppuun eikä nyt aamulla lähtenyt myöskään.. pitäisi saada joku nykimään käyntiin, Oulusta kotoisin joten ei täällä Rovaniemellä hirveästi apujoukkuja ole.. Eli jos jollain on ylimmääräistä aikaa ja mielenkiintoa niin saapi tulla auttamaan, maksan toki kulut mitä tulee!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Noniiin jatkoa ongelmille.. Tänään siis vaihdoin hehkut, onnistui ensikertalaiseltakin 15 minuutissa. Tämän jälkeen yritin käynnistää ladatulla akulla, lähti jo röpöttämään mutta sitten sammui. Tämän jälkeen ei taas mitään elonmerkkejä, startti pauhaa hyvin mutta ei vain käynnisty.. Vieläpä illanpäälle kokeiltiin vetää käyntiin, ei sekään onnistunut. Eli missä vika? Alan epäilemään polttoaineen saantia, oisiko jokin paikka jäässä? Ja jos nyt sattuisi olemaan niin, että diisseli mitä tankissa oli n. 20 litraa, olisi ollut kesälaatua, niin tekisikö auto näin vaikka tankkasin sen 40litraa talvilaatua?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
No se tankkauksen aiheuttama virtaus sai ne pohjalla olevat möhnät liikenteeseen.. Sulla on kaks suodatinta, takempi on vedenerottimella varustettu ja etummainen normaali.. Irrota ny ainakin se takempi ja kato onko siellä vettä/jäätä.. Siinä pohjassa on muovitulppa josta pitäs mennä johto varoitusvalolle mutta se on monesti noissa poikki..
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Voihan saateri.. Putsailtu tähän mennessä : Suodattimet, niiden linjastot pumppuun asti + suodattimen kannakesysteemi. Lähtee sillon tällöin harvoin känytiin, käy normaalisti, mutta kun sammutttaa ja alkaa taas käynnistämään, ei lähde. Tuntuu kuin polttoaine pääsisi valumaan takaisinpäin tai ottaa hemmetisti ilmaa jostakin? Kokeilin myös tankilta suoraan tulevan letkun pumpulle, käynnistyi niinkin mutta ei taaskaan lähde käyntiin. Onko näissä siis jokin siirtopumppu, ja jos on, niin missä sijaitsee?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole siirtopumppua.. Oletko mitannu sen sammutinsolenoidin kun se vois viitata vaikka ihan virtalukkovikaan ?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
mittasin joo, en tasaista lukua sieltä saanut, mutta kyllä sinne ainakin jotakin tulee, pitäisikö virran olla tasan 12V?
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Onko tankin huohotus auki? Ettei tee tankkiin alipainetta. Sihahtaako kun avaa korkin?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Nissan Patrol 3.3D vm.87 huoltoauto, huutokauppa | Von Leka | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 19.10.2008 13:11 |
M: Nissan patrol 87 3,3D offilaite 2300e!! KIIRE! | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 27.09.2007 08:33 | |
M: Nissan patrol 87 3,3D huoltoauto 3000e!! KIIRE! | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.09.2007 19:24 | |
M: Nissan patrol 87 3,3D | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.09.2007 16:16 | |
M: Nissan Pickup lava -87 | Erion | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 16.07.2007 16:51 |