![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Tässä päivänä eräänä tuupattii Sukisuki sisälle talliin.
Rupesin sitä uutta konetta purkamaan tässä joku päivä, viimene kannenpultti oli vaa nii tiukassa et pulttikone ei saanu sitä auki enkä pystyny millää vääntää sitä auki ku kone liikku mukana ku se lepäs vaa pumppukärryjen päällä. Tänää ku sen verra olin lentsusta toipunu et mentii toho pajalle ja mie pidin konetta paikallaa ja Late väänti sen viimesen pultin auki. Oli nimittäi aavistuksen tiukassa.... Huomasin sinä iltana ku konetta purin et tiivisteet mitkä olin siihe hommannu oli väärät, pitää huomen lähtee hakee uuet tiivisteet... Otin nyt sen vanhan kannentiivisteen irti. Vaatii ehkä hieman putsaamista sieltä sun täältä tuo moottori mut kyl siit hyvä tuloo. Kyl tuo remppa pitäs onnistua, oon koulussa kaikenkaikkiaan yhen kerran tehny vaastaavanlaisen remotin, sillo oikastii kaikki kannet sun muuta ja se auto vainoo vielä välillä tuol liikentessä ni luulis et tuoki sujuu ilma ongelmia... ![]() Tai parempi ainaki olis et onnistuu. Inhottavaa vaa oli jättää tuo kone kaikkine osinee levällee tuonne tallii ku miulla on jo tuo Jeeppi atomeina ja se aiheuttaa sellasta ahistusta ja sydämentykytystä et en haluis enää yhtää samanlaista rojektia ku se...
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Suzuki SJ410 vm-84 | -JoNe- | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.01.2014 09:08 |
| Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
| Myyty Suzuki SJ410 -84 | Tom-ppa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.02.2010 11:14 |
| M: SJ410 -84 vaihteisto+renkaat yms. | Jp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 26.11.2006 22:53 |
| M; SJ410 vm-84 | RANSKIKSET | O/M/V Muut | 5 | 13.07.2005 19:23 |