![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() selvyyden vuoksi, oliko tää pakettien sekaannus nyt a) lähettäjän / myyjän virhe vai b) matkahuollon virhe
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Asiallisesti YV:tä vielä pukkas päivä ennen paketin saapumista että tuotteet menny väärinpäin. Tähän sanoin että mitä nyt tehdään niin siitä lähtien alkanu mykkäkoulu vaikka päivittäin palstalla käy... Ei txtarilla ei soitolla (myyjällä mun numero tiedossa). Pitää koittaa soittaa eri numerolla ja kattoo vastaako ja mitä vastaa ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Oliskohan mahdollista avata oma topicki tänne johon vois laittaa offipalstan mustaa listaa ostajista ja myyjistä. Muutama olis heti laittaa listaa esim nimimerkki ja syy miks pääs listalle. Viimeksi muokannut tapsa4x4 : 13.03.2013 16:30 |
|
|||
|
|||
![]()
no nyt ei ollakkaan lahessa.
|
|
|||
|
|||
![]()
No täähän näyttää päättyvän onnellisesti
![]() ^^^^^^ ![]() Mukavaa ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Noni, nyt on oikee meininki - hommat kuntoon ja pahat mielet pois !
|
|||
|
|||
![]()
Ei nyt juuri tähän kauppaa liity, mutta itse kun olen osia myynyt ja sattunutkin joku pieni ero olemaan ettei passannut vaikka niin oletin (ja yleensä ostajakin olettanut...) niin olen laittanut ostajalle rahat takasin tilille, ostaja saanu pitää osan ja kärsiä matkahuoltokulut. Olleet vajaan satasen hintasia osia niin ei se paha hinta ole reilun kauppamiehen maineesta. Itseltä vähenee kuitenkin romut nurkista vaikka rahat jää saamatta
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
no ei niitä tilinumeroita oo paljo kuulunu?!?ja "rulez" tuolla aikasemmin mainitti näistä kotikäynneistä, niin terve tuloa vaan.......
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin sitten urakkakoneita | VonLeka | Chit-Chat | 12 | 08.09.2006 15:24 |
Lällärin lupatarra | zarkkis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.02.2006 18:36 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |