Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Varaosakuvien mukaan ainoastaan RD26 on pulttimallinen, ellei sitten tuo vanhemman mallinen RD56 joka tekstissä mainitaan ole myöskin pulteilla?
RD26 on muuten vanhoilla poskilaakereilla, joissa on pieni sisäreikä. RD56:ssa on uudemmat laakerit, joissa suurempi sisäreikä. Eli laakerin olakkeen seinämävahvuus kasvaa, ei ARB turhaan ole korvannut 26:sta 56:lla.
RD56 osat 1 ja 10 eli päädyt sopii RD26:seen. Molemmissa keskiosa eli osa 3 on samalla numerolla. Vaihdoin omaan RD26:seen laakerivaurion jälkeen vahingossa 56:sen päädyn, nyt vaan poskilaakerit on erilaiset 
|
Kyllä tuo mun on sitä RD56 mallia ja nimen omaan pulttipäällä eli " vanha malli" niin kuin tuossa ARB:n lapussa sanoo.
Lainaus:
Older RD56 models with O-ring grooves in the cylinder cap use; cylinder cap #030124, seal housing #080202 and O-ring BS129 #160221.
|
Eli vaihdattaa uudemmat osat pulttipään tilalle.
Minun lukko on 2004 vuodelta ja siis ei enään saanut kaikkia osia vuosi sitten
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
ei ARB turhaan ole korvannut 26:sta 56:lla.
|
Samoin RD56 > RD128.
(kuvitteellinen lainaus ARB:n suunnitteluosastolta: "Kun on huono niin on huono, tehdään uusi ja unohdetaan vanha")
Seuraavaksi ostaisin Ashcroft Transmissions lukon. Edullisempi, ja osien hinnat puolet mitä ARB:llä
http://www.ashcroft-transmissions.co...&productId=260