![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eipä löytyny. Pitää siis kehitellä jotain mitä ei vielä muilla ole ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
__________________
---------------ETUVETO------------- JOKU VEIKKAUKSEN UUSI PELI VAI? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() ![]() Tuommoinenhan se pitäisi olla ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Harbor Cruisers |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa tosin tarkoituksella olla toi rako tossa, vähän samaan asiaan ainakin sen ymmärrän kun eräällä diesel volvossa puskurissa nokinen tarra "diesel on puhtaampi" ja vieno voimasavu tulee jo tyhjä käynnillä
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on EGO diesel jälleen liikenteessä. lukko toimii kuten pitääkin.
Jotain huomioita tuosta uudesta keulasta. tuoosta uraohjusestaha nkuoriutui oikein fiksusti käyttäytyvä maantiennielijä. enää ei kurveissa ja urissa hikikarpalot valu selkää pitkin vaan käyttäytyminen on hyvin johdonmukaista. Ei enää koskaan kitkalukkoa keulille toisinsanoen ![]() MYös semmoinen pisti silmään kun isolle tielle pääsin ja nmostin marssivauhdin 80kmh niin ahtopaineet oli 0.3bar matalemmat kuin normaalisti. eli hiukan on vastustellut se entinen kokoonapano tai jotain todella mystistä on tapahtunut. Eikä syy voi olla lämpimissä ja uusissa öljyissä koska ollut useamminkin suoraan sisältä kokeilu ajo?? hmm, mutta positiivista silti. Nyt odotellaan vaan Viitasaaren mäkikisan ilmottautumisen aukeamista ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Tänään kansi irti ja toteamus että vitospytyn ja vesikanvan välistä pullahtanu tiiviste erikosiesti, ei paineesta vaan lohkon tasopinnasta johtuen. Koneistamolta iso hiomakivi mikä timantilla oiottu ja Kimmon ohjeiden mukaan pinnan tarkastukseen. Minnekkään ei saanut edes viiden satkun liuskamittaa väliin. Mutta sitten hiomakivelle ristiin hiomalla alkoi eroja löytyä. juurikin se vitosen ympärys oli sieltä vuotaneelta reunalta matalemmalla. sylinterit itsessään oli inan korkeemmalla. Ei montaa minuuttia tuhraantunut aikaa kyseiseen operaationn niin nyt on tasopinta kunnossa, ja massatiivisteellä mennään edelleen. Extrana tulee vaan lisäliimaa tiivisteen molemmille puolin, Herlevin Matin suosittelemat mömmöt. Jospa nuo pitäs kun kerta pitää pullinki vehkeessäkin. Että tämmöistä, hiukan se välillä vastustaa mutta onneksi on huoltoystävällinen ympäristö nykyään tuossa konehuoneessa kun voi istua syylärin poiston jälkeen konehuoneessa ja istualtaan purkaa konetta ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |