Kopioitu vaimon fb seinältä.. Outo ukko.
"Sain tänään puhelimitse melko kummallisen Vanin osto tarjouksen..Ostaja: Sulla on Vani myynnissä? Minä: Joo. Ostaja: Mä kerron sulle nyt ehdotuksen ja sulla on sunnuntaihin asti aikaa päättää. Älä sano mitään väliin vaan kuuntele. Minä: No sen verran sanon jo tähän väliin että voit soittaa mun miehelle joka tekee loppu kädessä päätökset auton myynnistä. Ostaja: Ei kun sinä kuuntelet nyt, voit välittää tämän viestin itse miehellesi ja teillä on sunnuntaihin asti aikaa päättää. Minä: .... (en siis saanut ehtinyt sanoa mitään). Ostaja: Saat 5000,00€ ens tiistaina käteen ja loput 25 pv ku saan tän kämpän myytyä, siitä tulee rahaa satatonnia. Minä: Joo ei käy. Ostaja: Siis miksei, eihän siinä Vanissa ole kun kahet renkaatkaan. Minä: ?? (tipahdin täysin kärryiltä) Ostaja: Kuuntele nyt, tuun tiistaina hakemaan auton ja saat loput rahat ku oon myyny kämpän. Minä: Siis sen satatonnia vai? Ostaja: Mä oon soittanut jo Santanderille ja en saa sopimusta ku kahdeksi vuodeksi. Minä: Joo unohdetaan tämä kaupan teko, ei kiinnosta. Ostaja: Ai ei käy. Minä: Joo en rupea tekemään kauppoja osamaksulla.. HUH HUH. =D =D Onneksi otin hepun tiedot ylös.."
Toivottavasti et ollut juuri SINÄ.