Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 06.03.2013, 20:57
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Omppu tuote kaipaa kyllä tuollaista kovanluokan suojakuorta. Se kun ei vakiona kestä minkäänlaista iskua. Samantien näyttö paskana, eikä tietenkään mene takuuseen. Tuollaisen suojakuoren myötä luurista tulee kyllä melko kookas. Alkaa olla samaa luokkaa kuin nämä 5" luurit.
Oma 4ässä on tipahtanut kymmeniä kertoja autosta noustessani kun olen sen syliin unohtanut puhelun jälkeen. (en siis tietenkään puhu ajaessani ) Matkaa maahan kuitenkin on enemmän kun normi civicin penkistä kun tollasella jenkkilehmällä ajelee. Puol vuotta kesti sitä tiputtelua ilman naarmuja, sitten tuli ekat naarmut runkoon ja pari tipautusta myöhemmin halkesi takakuoren lasi.

Se lasi maksaa sen kympin ja sen vaihtaa 3 minuuttiin. Pidän puhelinta ylättävän kestävänä, silti tommonen armor case vois kyllä olla hyvä kaikessa extreme touhussa...

Vastaa lainaten
Vanha 07.03.2013, 10:55
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juippa Näytä viesti
Oma 4ässä on tipahtanut kymmeniä kertoja autosta noustessani kun olen sen syliin unohtanut puhelun jälkeen. (en siis tietenkään puhu ajaessani ) Matkaa maahan kuitenkin on enemmän kun normi civicin penkistä kun tollasella jenkkilehmällä ajelee. Puol vuotta kesti sitä tiputtelua ilman naarmuja, sitten tuli ekat naarmut runkoon ja pari tipautusta myöhemmin halkesi takakuoren lasi.

Se lasi maksaa sen kympin ja sen vaihtaa 3 minuuttiin. Pidän puhelinta ylättävän kestävänä, silti tommonen armor case vois kyllä olla hyvä kaikessa extreme touhussa...
Olen kanssa sammaa mieltä, että Omppuluuri on yllättävän kestävä, siihen nähden mitä luulis!
Padi mulla kyllä otti kipiää, kun muija siivos eikä huomannu sitä sängyn päällä ja pudotti sen kulma eeltä lattiaan. Meni läsi säröille kulmasta. Pistin jesaria päälle, ettei ne sirut rupee tippuileen, ja rokkaa ihan ok. Tosin sekin saa ennen venekauden alkua armorin ympärilleen. Se on näes mulla veneessä plotterina. Ja toimii siinä hommassa ihan hiton hyvin.. Vielä kun joku keksis jonkun bluetooth kaiun siihen niin a`vot... ja vielä sellasen viistokaiun!!
Vastaa lainaten
Vanha 07.03.2013, 13:00
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi Näytä viesti
Padi mulla kyllä otti kipiää, kun muija siivos eikä huomannu sitä sängyn päällä ja pudotti sen kulma eeltä lattiaan. Meni läsi säröille kulmasta.
Eikös kotivakuutus korvais tommosen täyteen hintaan?
Vastaa lainaten
Vanha 07.03.2013, 15:33
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Ei. Mulla on joku 100€ omavastuu. Ja vaihto maksaa 180... Kun tuo ei mittään haittaa nin ei oo tullu korjautettua.. Pitäs varmaan!!!
Vastaa lainaten
Vanha 07.03.2013, 19:56
Ville. Ville. ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 27.10.12
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Joo kyllä tää 4s on mullakin nyt tippuillut kun suojat on jättäny pois, muutama röpelo on kylkiin ilmestyny mut ei mitään isompaa.
Alkanut jo pikkuhiljaa ihmettelemään että kuin ihmiset niitä puhelimia käyttää kun en oo aikasemminkaan saanu normikäytössä yhtään puhelinta hajalle vaikkei oo mitään suojia ollukkaan.

Edit: heti valehtelin Nokia e-71 sanoi viimesen sanan kun unohtu taskuun uimaan mennessä.
Vastaa lainaten
Vanha 07.03.2013, 20:30
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Perusasetus

Sviddu. Tänään putosi viikon vanha nokia taskusta ja jäi jalan alle seurauksella että näyttö tuhannen paskana.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa

Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin Finnmerchant O/M/V Muut 1 27.08.2009 19:24

Sivu luotu: 08:36 (GMT +2).