![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
arska #1 Montenegro Off Road Club #163 SLCK |
|
|||
|
|||
![]() Voiskohan siirtoa harkita 30.3. > 6.4.Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tota sori mutta kaikkien porukoitten tapahtuma tietoja minulla ei löydy, ja joku päivä oli merkattava... Toivottavasti Mikillä ei ole tuolloin muuta menoa. Tämä tapahtuma onnistuu VAIN ja ainoastaan osaa ottamalla paikanpäällä, ja jos väkeä ei paikalle saavu on turha itkeä jälkeenpäin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No onkos Mikki nyt tietonen tästä tapahtumasta? Sillä taitaa olla tietämyskone rikki kun ei oo täälä näkynny...
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niinpä. olen miestä yrittänyt kiinni useiita kertoja, ja viimeks tänään yv:nä ja puhelimella.. ja todennut kuinka todella tärkeä tämä olisi kaikkien kannalta, että tämä onnistuisi. toivon yhä lujasti että hän ottaisi yhteyttä. yxi käsiteltävä asia on ulkopuolisten AKK:n kanssa kilpailuja tekevien autourheiluseurojen käyttö kilapilun pääjärjestäjinä... puuumaskalta sain hyvän kisan järjestelyyn liittyvän muistion, jota pumiska 98% varmuudella ois tulosssa kertomaan(siis ja millä nopeudella (kts 2 ekaa viestiä. Mun aloitus viesti on ilmestynyt palstalle muutama sekuntti puumiskan vastauksen jälkeen WWWWAU) Siis paikalla on potenttiaalinen apparan kisan järjestäjä) ja ainaski mä,,,, muista en viel tie. mutta helvetisti yritän saada jotain kasaan. ja on mulle muutamia puhe elimellä ilmoottautunu, mutta niinkun jo pyysin niin ilmootukset tänne... |
|
||||
|
||||
![]()
minähän voisin kanssa ilmaantua paikalle, koska jotain tarkotusta olisi myös tännepäin järkkäillä johonkin kohtaan... sopikaahan se päivä, ni ruvetaan varailemaan vapaaksi...
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nordic trial 2013 | Byrocrat | Tapahtumat | 117 | 13.06.2013 22:29 |
RC Formula Offroad Kausi 2009 Kisapäivät | zazukizazazyy | Tapahtumat | 0 | 30.01.2009 16:44 |
M: Offroad Trial kausi -95 | zazukizazazyy | O/M/V Muut | 38 | 03.04.2008 18:15 |
Formula Offroad 2007 kausi tarkastelussa | Linkit | 0 | 07.07.2007 09:57 | |
Trial-kausi 2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 22.01.2003 09:33 |