![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kävin sitten vaimon tunnuksilla urkkimassa videon osoitteen ja latasin sen youtubeen - toivottavasti on ok.
|
|
||||
|
||||
![]() juuutupeLainaus:
Mulla ei ainakaan nävy? Sain viralliset tuloksetkin aamupäivän kellotuksista laitan kun kerkeen eli koska jaksan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
kyllä näkjyy ... reippaastihan tuo työntää menemään ...
|
||||
|
||||
![]()
Onko videota Ferozan sprintistä?
|
||||
|
||||
![]() Videdoa
JEEP
Mulla ei enempää rataosuutta kuvattuna, jollain varmasti on kun siellä kameroita oli aika monella! Piti kyllä kuvata joka ajo samalla tavalla, mutta olin kiikissä osallistumismaksu kopissa! Seuraavalla kerralla jos rata vielä ajettavissa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ootteko meinannu mitää ajoja järjestää vielä ku on lumet maassa?
Tulijoitahan ois varmasti. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Viime lauantaina oli ainakin vielä hyvässä kunnossa rata, kävin pari kierrosta kokeilemassa ajolinjoja
![]() Eikös siellä jotkut ajot ole nyt tulevanakin lauantaina. |
|
||||
|
||||
![]() safariaLainaus:
Joo pähämän porukka on tulossa la ajelee, vois kattoo jos tos pääsiäisen jälkeen kerkeis vielä lumille!! 6 huhtikuuta olisko minkä verran tulijoita?? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Porvoossa, Askolassa, Sipoossa, Mäntsälässä, Koskenkylässä lähialueilla mitään ajoja? | Porvoon Hilma | Tapahtumat | 16 | 15.10.2012 20:18 |
Ostetaan Safari Kattoteline | Jarski lj 70 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.03.2010 18:55 |
OFFROAD -ajotapahtuma Askolassa LA 25.10. -08 | sillanrakentaja | Tapahtumat | 46 | 30.10.2008 17:05 |
Safari snorkkelit | Hilari | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.05.2006 21:26 |
safari merrasmäessä | mettäsika | Tapahtumat | 14 | 31.10.2005 18:47 |