Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2013, 21:46
anonyymi xj anonyymi xj ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: porvoo
Viestit: 14
Perusasetus

märkiähän nuo jalkatilat tälläsillä nuoskakeleillä on mutta täytyypi tutkia.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.02.2013, 18:59
anonyymi xj anonyymi xj ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: porvoo
Viestit: 14
Perusasetus

kuivahan tuo hantin puoli oli ja tosiaan kun edellisen neste täytön jälkeen kilometrejä tullut vain vähän yli 100 kilometriä ja ja tuossa viikonloppuna kun tarkistin nesteet niin meni taasen 3 litraa että nuo nesteet tuppaa häipymään aikast vauhdikkaasti.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.02.2013, 23:52
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Voisiko jossain letkuista olla sellainen pikkureikä, joka näkyy vaan paineenalaisena. Ja höyrystyy hirveen nopeasti? Mulla oli joskus suskassa semmosia, tosin sitten se kerran räjäytti letkun halki koko pituudeltaan...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.02.2013, 12:15
anonyymi xj anonyymi xj ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: porvoo
Viestit: 14
Perusasetus

Täyttyy tutkia.hyvin paljon mahdollista tuokin
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.02.2013, 21:15
Jjurva Jjurva ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 07.11.07
Sijainti: Oulu
Viestit: 383
Perusasetus

Sotketaas vähän ketjua kun en parempaakaan löytäny niin mille et:llä olevat 8" leveät vanteet ois sopivat WJ jeeppiin? Ei kai ET0 oo liian levittävä vielä ihan tie käyttöön?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.02.2013, 15:28
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

jarru ongelma


Veti ajossa muutaman kerran jarruttessa jarrupolkimen ihan kovaksi. Poljin täristi ikään kuin olisi ABS:t (ei ole otteessa merkintä ALB ja hyvin saa ainakin etupään lukkkoon) samalla joku rele rallattelee jossain rattiputken tuntumassa jalkatilassa. Välillä sai pumppaamalla jarrua vian pois välillä taas ei. Tokihan kun kotipihaan pääsi niin toimii ihan moitteetta ettei pääse tarkemmin hakemaan vikaa Tämä siis maanantaina, tänään ei mitään ongelmaa Komemuksia, ehdotuksia, tietoja otetaan vastaan Äänilähde kuulostaa todellakin releelle eikä alipainepumpulle joka pörisee konepellin alla...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.02.2013, 16:15
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Ei se oo alipainepumppu, vaan jarrunesteen paineistuspumppu!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.02.2013, 07:40
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Veti ajossa muutaman kerran jarruttessa jarrupolkimen ihan kovaksi. Poljin täristi ikään kuin olisi ABS:t...

....Komemuksia, ehdotuksia, tietoja otetaan vastaan Äänilähde kuulostaa todellakin releelle eikä alipainepumpulle joka pörisee konepellin alla...
Kokemuksia ja ehdotuksia - heivaa ne bendixin jarrut mahdolilsimman nopeasti niin kauas kuin pystyy, ja laita tilalle oikea jarrujärjestelmä. En ole eläessäni noin paskaa jarrusysteemiä tavannut, normaali alipainetehostin + pääsylinteri systeemillä sentään jarrut yleensä häviää vain osittain jos jotain vikaa ilmenee. Bendixin vanhassa ABS- systeemissä voi käydä melkein mitä vain, ja ihan varoittamatta, nimim. "Kokemusta on".

'95 tai uudemmasta XJ:stä tai sitten ZJ:stä kaksikalvoinen jarrutehostin, uudemman mallin pääsylinteri missä on muovinen jarrunestesäiliö, uudet putket sekä absittoman XJ:n jarrupaineensäädin, asennus paikalleen ja kovaa ajoa. Saatat joutua vähän modaamaan jarrupoljinta (uusi reikä) että tehostimen tanko osuu oikeaan kohtaan pedaalia. Vuosikatsastuksen yhteydessä pyydät merkinnän otteeseen todistuslappujen kanssa abs:n poistosta, tosin jos ei sulla ole lukkiutumattomia mainittuna otteessa (jarrutyypin merkintänä on NAP kuten monissa tuon ikäisisssä Suomi- XJ:ssä jostain syystä virheellisesti on), niin eipä siihenkään prosessiin tartte tuhlata aikaa ja energiaa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 11:09 (GMT +2).