![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Melkonen sälli moottoria niputtamaan. Vai sopiiko tossa muka paikaltaan vaihtelemaan?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
paikoillaan mahtuu tekemäään, ja kun on tuo uusi DIY mallin keulaputkitus yms niiin hyvät tilat rassata kun syylärit ja coolerit ottaa vaan pois
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
oliko tässä jonku pajan roplaama pumppu?
normaali pumpulla tehtaan ajotus ainakin kapeakantisissa on 16jykk mutta ite laitoin 12jykk niin sain kylmäkäynnistyksen vähän paremmaksi.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
herlevin tekemä, ja ajoitus tuli tehtyä tipalla
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Rohkeimmat ajaa jopa tuhansia kilometrejä mersun tiiseleillä ilman ongelmia
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
, mutta samapa tuo.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Tuli käytyä tuolla umpisessa ajoa kokeilemassa. Hienostihan se menee noilal pikkurenkailla kun ilmat ottaa pois ja pitää sen pikkuperän nelosen pesässä ja kaasua, työntää metsässä puskuria vasten vielä tuota nuoskaa
kytkinkin haiskahti tuommoisen lenkin jälkeen![]() Ilmoja renkaisiin kun lisäilin huomasi nettä yksi lukko vuotaa, pultti poikki? noh siitä vierestä sittten kahtelin paria muutakin pulttia niin juuresta nekin poikki eli auto jälleen pajalle ja pulttien vaihtoon ympäriinsä.Pumppuun säädin hiukan herkkyyttä tyhjäkäynnille ja totta tosiiaan sehän alkoi kummasti jo jaksamaan liikkua ilman kaasuun koskemista tuolla umpihangessa
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#9
|
|||
|
|||
|
kehät ois maalttu ja kuivuvat kovasti pajalla, huomenna vanteita jälleen nippuun.
Ensiviikko ois vapaata niin voisi sen pyhittää tuon etuperän rakentelulle jos ottais itteään niskasta kiinni ja lykkäis tuon hodarin lukon sinne keulille. Onko kukaan perehtynyt siihen lukkoon sillä alkuperäisellä sähkömoottorilla. kun lukkko päällä niin tarvitseeko se virtaa kokoajan vai käytetään päällä niinpitkään kunnes lukko päällä häh täh?
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Pitää olla virta päällä, palautus spiraalijousella.
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Tänks mään. pitää vielä kokeilla huomenna irtoperällä miten jekkasee.
tuli hiukan puuahsteltua jälleen suutinten parissa yksi oli leikannu kiinni, hirveet naarmut pinnoissa. olihan noilla jo ajettu pari tankillista. olisi pitänyt suosiolla ajella kunnolla 2t öljyillä sisään
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |