![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#27
|
|||
|
|||
|
Ihan ok rata oli. Näki hyvin menoa ja meininkiä. Tuo kuorkkien kisa oli hieman pettymys. Ensimmäiset pari tuntia meni siellä yhdessä kohtaa jumitellen. Melkoinen este tuo lumi tuntuu kyllä olevan. Jokaisessa olisi pitänyt olla ketjut alla. Hieman oli vaan vähän osallistujia, mikä vähän söi ideaa ajaa kisaa. Kesällä pitää kyllä järjestää kuormureille vastaava homma niin se voi olla perin mielenkiintoisen näköistä touhua.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| High Chaparral Off Road Meet 23.-25.8.2013 | Jare | Tapahtumat | 248 | 23.09.2013 13:08 |
| Leikkiä kuorkeille eli kuorkkikrossi vol2. | lantikka | Tapahtumat | 33 | 24.02.2013 21:50 |
| Punkalla ajellaan toinen toista (2.2.2013) mutta ei mitenkään homolla tavalla!! | tare | Tapahtumat | 15 | 04.02.2013 11:01 |
| punkalla ajelua 12.1.2013 | jeepwillys | Tapahtumat | 26 | 18.01.2013 12:48 |
| Raajärvellä officrossia ja yösafari 3.9. | Paavo | Tapahtumat | 2 | 10.08.2011 22:17 |