Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 23.02.2013, 18:55
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Ihan ok rata oli. Näki hyvin menoa ja meininkiä. Tuo kuorkkien kisa oli hieman pettymys. Ensimmäiset pari tuntia meni siellä yhdessä kohtaa jumitellen. Melkoinen este tuo lumi tuntuu kyllä olevan. Jokaisessa olisi pitänyt olla ketjut alla. Hieman oli vaan vähän osallistujia, mikä vähän söi ideaa ajaa kisaa. Kesällä pitää kyllä järjestää kuormureille vastaava homma niin se voi olla perin mielenkiintoisen näköistä touhua.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
High Chaparral Off Road Meet 23.-25.8.2013 Jare Tapahtumat 248 23.09.2013 13:08
Leikkiä kuorkeille eli kuorkkikrossi vol2. lantikka Tapahtumat 33 24.02.2013 21:50
Punkalla ajellaan toinen toista (2.2.2013) mutta ei mitenkään homolla tavalla!! tare Tapahtumat 15 04.02.2013 11:01
punkalla ajelua 12.1.2013 jeepwillys Tapahtumat 26 18.01.2013 12:48
Raajärvellä officrossia ja yösafari 3.9. Paavo Tapahtumat 2 10.08.2011 22:17


Sivu luotu: 14:05 (GMT +2).