![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Niistä vanhemman mallin mersun pakuista löytyy sitä 5v lootaa, jossa on se ykkönen 6.15, pakki jotain 5.5 pintaan ja vitonen on sitten suora. Eikös se kannata samantien metsästää sellainen loota?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#2
|
|||
|
|||
![]()
joo eikös ne ole "pystykoneisen" lootia? vissiin kyl tolla sprintterin kytkin kopalla saa yhdistettyä "vinokoneeseen"... joku vois tarkentaa et miten toi vanhan pakulootan naittaminen om602:seen tapahtuu...
myös vinkkejä kytkimen valintaan tarvittas. n. 200hv pitäs kestää ja vääntöä 400-500nm sitten pari kuvaa sormesta EI HERKKÄ HIPIÄISILLE!!!!! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
http://4x4abc.com/Mercedes-Benz.G-Cl.../getriebe.html
Eli käytännössä etsit purkamolta tuon G1/18-5/6,15 711.116 laatikon. Ilmeisesti nuo viimeiset numerot voi vaihdella "pakuissa", mutta silti lootan kylessä on yleensä lätkä, mistä pitäisi siis löytyä merkinnät 18-5/6.15. Naittaminen tapahtuu nimenomaan toisen kytkinkopan avulla eli startti on eripuolella kuin vanhoissa tornimoottoreissa. Bolt on. Hyvällä tuurilla se voisi olla valmiina siinä pakun laatikossa, jos luovutusauton moottori on ollut 2,9L porauksella oleva OM602. Kytkinkoppa voi olla harvinaisempi, tosiaan suurin osa on noista tiheistä laatikoista on ollut kiinni tornimoottorissa. Eihän sitä tiedä vaikka se sun nykyinen kytkinkoppa onkin juuri oikea? edit typoja ja muuta...voimankestosta vielä...ihan varma ei voi olla, mutta aika jytyä tekoa nuo mersun omat lootan ovat olleet ja käyttötarkoitus on kuitenkin ollut "pakettiauto". Mulla on ainakin ollut käytössä tässä n. 180hv bensamosassa (olikohan vääntöä joku 300NM) ja 36" pampperssit...ei mitään heikkoa. Uskoisin kestävän tuolla 200hv/400nm spekseillä. Laitat samalla isoimman kytkimen mitä mahtuu (paku tai 280 bensan kytkin......300 bensa 4-nelimaticissa tais olla kans aika iso levy mutta olikohan siinä erilainen vauhtipyörä kans...sellaista vois yrittää löytää vaikka mersuforumilta?)
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... Viimeksi muokannut petr : 22.02.2013 10:20 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Niin ja komea on sormi joo
![]()
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tuota sachsin race m5 asetelmaahan nuo st mersumiehet ainaski on käyttäny! Tuommosen lykkäsin pajeroon. Väännönkestoa sachs lupaa 590nm. Hintaa saksasta tilattuna tuli 270e.
Malli siis tämä 999 765 ja 240mm http://speed-autoteile.fi/index.php?...roduct_id=1395 999 618 on m3 228mm asetelma. Sille sachsi lupaa väännönkestoa muistaakseni 480nm. Naapurin poika on lykkäämässä omaan meseen semmosta. Tämän taitaa saada saksasta johonki 240e http://speed-autoteile.fi/index.php?...roduct_id=1360 Mutta tuon ko naapurin pojan pikkuveli laitto omaan 603:seen meseen sprintterin asetelman ja levyn. Väännönkestoista en tiiä mutta kuitenki 250mm setti tais olla. Jos kiinnostaa saksasta lähtä tilaileen niin voin sivuhistoriasta kaivaa sen sivun, tosin löytyy kyllä googlaamallaki mutta vie aikaa ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
mulla olis hyllyn päällä valmiina 300 zx nissanin asetelma, tosiaan centerforcen stage2 mallinen eli keskipakois tiukkaava kytkin siis. taidan käyttää sitä.
jos alkaa luistaa niin sitten käy paikoilleen exidyn racing asetelma suoraan. 240mm asetelma siis, oli gr:ssä ja hyvin pelas. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Tohon mersun kytkin asiaan palaten, tuo 228mm lienee isoin mikä mahtuu om602:sen vauhtipyörään? missäs mersussa on sit tollanen asetelma ja mikä niistä olis jäykin mahdollinen? niin ja levy pitäs olla harvapoorisella keskiöllä, eli 10 rihlasella...
mistä ja minkä merkkistä kytkin pakettia kannattas kytätä? tamgearssilta saa ainakin jotain pakun kytkintä... hullulta tuntuu et toi 228mm asetelma kestäs 200hv/400nm, ku mulla on sutinu 240mm sachi jo 150hv:n tehoilla ja 265mm samoilla tehoilla tatsuneissa. tosin on ollu jotain tarvike asetelmia ja käytettyjä vielä. st miehiltä on turha mitään kysyä kun ei ne ymmärrä et 38,5" bokkeri ei asfaltilla sudi ja muutenkin vierintä vastus on hieman eri kuin jollain 255/40r18 kumilla ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.02.2014 21:37 | |
Myydään pätkä gr -92 | lumi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.02.2012 22:45 |
Myyty pätkä gr -91 | vertti | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.08.2010 16:14 |
Myydään Pätkä GR | jakenbj | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 06.05.2010 17:00 |
o:pätkä | O/M/V Muut | 1 | 05.04.2005 09:40 |