Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 17.02.2013, 10:55
Karppaj Karppaj ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.03.10
Sijainti: PK-Seutu
Viestit: 134
Perusasetus

Ostin syksyllä käytetyn huolletun diesel eberin (D5WSC), johon oli vaihdettu paloilmapuhallin uuteen. 3kk se toimi ihan ok.

Nyt se on alkanut satunnaisesti herjaamaan vikakoodia F30 käynistyksessä.

Se lähtee kuitenkin toisella tai kolmannella kerralla käyntiin vian jälkeen normaalisti. Tuo vikakoodi viittaa paloilmapuhaltimeen. Voiko se olla taas rikki?
__________________
Dodge Ram 2500 SLT 4x4 Reg Cab -95 Gearman, TH-Matic, Sonnax, Hx50
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Eberi & Webasto osia. Zamppa O/M/V Muut 33 10.03.2012 11:39
"M"eberi webasto ardic sähköarska O/M/V Muut 39 24.02.2011 17:11
Eberi/Webasto puhelinohjaus? Numppa Tekniikka & Jutustelu 3 21.11.2008 21:49
O: Webasto tai Eberi Td5 O/M/V Muut 2 01.12.2005 21:15
O: webasto/eberi bensapumppu O/M/V Muut 4 10.10.2005 11:08


Sivu luotu: 15:06 (GMT +2).