![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Ostin syksyllä käytetyn huolletun diesel eberin (D5WSC), johon oli vaihdettu paloilmapuhallin uuteen. 3kk se toimi ihan ok.
Nyt se on alkanut satunnaisesti herjaamaan vikakoodia F30 käynistyksessä. Se lähtee kuitenkin toisella tai kolmannella kerralla käyntiin vian jälkeen normaalisti. Tuo vikakoodi viittaa paloilmapuhaltimeen. Voiko se olla taas rikki?
__________________
Dodge Ram 2500 SLT 4x4 Reg Cab -95 Gearman, TH-Matic, Sonnax, Hx50 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Eberi & Webasto osia. | Zamppa | O/M/V Muut | 33 | 10.03.2012 11:39 |
| "M"eberi webasto ardic | sähköarska | O/M/V Muut | 39 | 24.02.2011 17:11 |
| Eberi/Webasto puhelinohjaus? | Numppa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.11.2008 21:49 |
| O: Webasto tai Eberi | Td5 | O/M/V Muut | 2 | 01.12.2005 21:15 |
| O: webasto/eberi bensapumppu | O/M/V Muut | 4 | 10.10.2005 11:08 | |