Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 16.02.2013, 16:35
qaw qaw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.08.07
Sijainti: Kempele
Viestit: 155
Perusasetus

Rupesin tässä phdiskelemaan että onkohan sittenkään omassa kotterossa visko jumissa...

Eikös näissä pitäisi olla etuakselilla pelkkä tasauspyörästö ilman lukkoa? Meinaan mulla ei ainakaan saa pelkkää toista eturengasta pyöritettyä kuin reippaalla voimankäytöllä. Esimerkiksi pyöränpulttien avaaminen pitkällä vääntimellä onnistui hyvin yksi nurkka ilmassa. Olisiko siis joku mennyt laittamaan lukon etuakselille ja pykiminen tiukasti kääntäessä johtuisi siitä? Vai olenko ihan hakoteillä?

Samaten liukkaalla ajaessa tuo käyttäytyy alkuun aivan kuin takavetoinen ja etupään mukaantulon huomaa hyvin kaasupoljinta syvempään painaessa. Esimerkiksi tiukan u-käännöksen pyöräyttäminen kaasulla onnistuu ongelmitta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 Jeeep O/M/V Ajoneuvot 6 02.02.2012 21:06
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 O/M/V Ajoneuvot 0 08.03.2008 13:40
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50
M: Jeep Grand Cherokee O/M/V Muut 1 01.11.2005 19:27


Sivu luotu: 16:43 (GMT +2).