![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Märillä pelloilla altsikat on aivan sliksejä ensimmäisen kierroksen jälkeen, eli tässä käytössä kannattaa samantien katella sitten niitä mutikoita tai muita karkeehkokuvioisia, mitkä kerkiää heittää kuran pois puolen kierroksen matkalla.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
BFG:n MT KM2 ainakin on kohtuuhiljainen Jeepin alla 32 x 11.50 kokoisena. Luulisi 265/75 R16:n olevan aika vastaava, vähän kapeampihan se on. Muutenkin melkoisen hyvä ajettava mutarenkaaksi. Nappulat on itsellä kulunut 20tkm aikana melkolailla tasaisesti, ja talvellakin edelleen löytyy pitoa sen mitä tuollaisella tarttee. Tosin talvellahan sun ei tarvinnut tuollaisilla ajaakkaan.
Goodyear Wrangler Duratrac olisi kanssa vaihtoehto, mutta hinta ja saatavuus Suomesta on oma asiansa.. kaveri kyllä tilasi jokin aika sitten Camskilliltä sellaiset 265/75 R16 kokoisena, tuli ihan muutamassa päivässä. On ollut erittäin tyytyväinen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Muistan jostain lukeneeni että BFG MT KM2 on suunniteltukin ajatuksella 20%maantietä ja 80%maastoa.Omassa Jeepissä sellaiset on pyörineet ensin 10,5 ja nyt 12,5 leveinä.Nelivedolla ajaessa pito kohtuu hyvä mutta takavedolla kokolailla surkea talvella..
__________________
J E E P just empty every pocket |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onhan noita Camskillillä vieläkin ja halvalla (nimi vaan kirjoitettu väärin, Duratrac siis kyseessä):http://camskill.co.uk/m64b0s493p1051..._Noise%3A_75dB |
#5
|
||||
|
||||
![]()
BF:än AT:eet katukumit ja KM2:set oolrettainit. Ei en ole hc-offari, tai omistanut ikinä missään vehkeessä Boggereita...
Meillä ihan normi kesäkumeina olleet. Tietä 99% ja maastoa liivijengien verran. Ei vanhaan mutikkaan verrattavissa. Vähän jurnuttaa ekat tuhannet, sen jälkeen centlymmät. Ei tunnu olevan kulumisherkät vaikka pehmeämpää ja pitävempää kumia kuin vanhat, tosin kevyt on autokin. Hurisee ne AT:eetkin jonkin verran, mutta ei mielestäni suurta eroa. Ainakaan niin suurta etteikö sitä sietäisi paremmasta pidosta kun sitten poikkeaa asfaltilta... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dollysta kysymystä | La tuskaa | Tekniikka & Jutustelu | 108 | 18.05.2020 18:16 |
pakosarja kysymystä. | oojiikoo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2009 13:34 |
Pari niva kysymystä | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.09.2005 09:29 | |
Takavinssi kysymystä | AVRO | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 22.02.2005 09:38 |
Kysymystä pukkaa... | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 16.07.2004 10:12 |