![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() paljoks siel on ajoituksessa säätövara ? onks tuo ketjukone ja pumppu siellä ? pystyskö siirtämään hampaalla ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
auttaako yhtään btcf- foorumin luenta....?
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ei auta ja tehin sinne topicin myös eikä kukaan ole keksiny syytä tuolle..
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Bimmereistä tiedä yhtään mitään mutta Patongissa oli muuten vähän samanlainen ominaisuus. Ei siis vika vaan ominaisuus, koska ranskalaisissa ei ole koskaan vikoja. Mutta tuohon liittyi myös se ettei se tahtonut pakkasella lähteä käyntiin. Uudet hehkut vaihdoin. Ei vaikutusta. Hehkun releen vaihdoin, ei vaikutusta. Uusi nafta suodatin, ei vaikutusta. Sen huomasin Patongissa että siinä tulee patruuna muovikoteloon. Ja tuo muovikotelo on toteutettu peri ranskalaiseen tapaan, eli päin persettä. Monta kertaa sen sai hienosti kiinni ja kun katsoi sitä tarkemmin niin se oli ihan vinossa, eli ilmaa pääsi väliin. En tie mitä ovat miettineet kun ovat tuon kotelon keksineet. Ehkä jotain sipulipatonkia tms. Vaikka tuonkin sai tiiviiksi niin ongelma jatkui. Lopullinen syy taisi olla siinä koneen kyljessä ollut joku anturi. Ei vieläkään tietoa mikä anturi se oli, mutta piuhan siitä irroitin ja laitoin takaisin. Ja koska mitään muutakaan en silloin tehnyt ja ongelma poistui niin oletettavasti siinä oli joku kontakti häiriö. Varmaan tosi hyödyllinen neuvo kun ei tosiaan ole vieläkään tietoa mikä se anturi oli. On myös mahdollista että tuollainen ranskalainen auto on korkeampaa teknologiaa ja se itse korjaa itsensä. Jotenkin kyllä epäilen tuota teoriaa.
Golfissa muinoin SDi kone alkoi rykimään oikein urakalla kun unohdin kytkeä ilmanmassamittarin piuhan kiinni kun vaihdoin ilmansuodatinta. Se kyllä ryki silloin myös lämpimänä. Mutta erittäin todennäköisesti tuo on joku anturi vika. Mitä lie antureita bimmeri käyttää kylmä käynnistyksessä? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
OOOHH Niin ihania vikoja :P nimimerkillä 5 bmw dieseliä ollu niistä kaks tallella
![]() Ja kahtoppas nelos suutin eli vanha mittasuutin kuinka paljo se kusee? Multa saattas löytyä siihen tilalle normisuutin. Jos nuista ei löyvy lääkettä niin lähtisin pumpun takaiskuja epäileen. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
tarviiks tuokaan imusarjaa käymiseen ?
eli nyppää sarja väliaikaisesti ylös, käännä aikasemmalle ja koita käyntiin - korokkeenhan saanee sitten poltettua tiivisteen (?) kopiona asiansa osaavalla laserpajalla...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#9
|
||||
|
||||
![]()
tarvis tietää ne hammasmäärät, niin äkkiäpä tuon astevaikutuksen laskis...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dieselinkoneen käyntiongelma | farmforest | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.07.2012 09:40 |
Hj60 käyntiongelma | ToyotaHj60 | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 15.02.2012 19:33 |
HJ:n Käyntiongelma. | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.02.2010 17:40 |
Uaz käyntiongelma | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 01.06.2005 20:49 |
Patrollin käyntiongelma | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 09.03.2005 16:49 |