Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 31.07.2004, 23:56
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Suikkelilla oli ainakin hieman heikko ajella mäkiä ylös. Muutoin se kyllä oli ihan jeez metsässä ja maantiellä. Tosin kyllä lyhkänen suikka tuntui paremmin metsässä liikkuvan. Mutta kyllä löytyi paikkoja missä oli hyötyä siitä 10cm pidemmästä akselivälistä. Joku lyhkänen patrol, pajero jne vois olla jeez kompromissa. Ei ne kait niin paljoa nypytä maantiellä?

Jeepistä ei vielä oikeen hajua ole kun ei sitä oikeen uskalla ulkoiluttaa kunnolla. Onnettomat renkaat ja maavara..

-- Ei mee vahvasti --

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
m.suzuki jx pitkä ja lyhyt sj methäman O/M/V Ajoneuvot 11 26.04.2008 11:08
Akseliväli Ooppeli Tekniikka & Jutustelu 3 07.07.2007 16:07
akseliväli? tare Tekniikka & Jutustelu 8 23.02.2007 12:59
Vetoauton akseliväli offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 7 03.02.2006 08:00
O: Lyhyt Patrolli tapsa4x4 O/M/V Muut 12 30.01.2006 13:38


Sivu luotu: 07:29 (GMT +2).