Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 12.02.2013, 19:12
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

Ja sitten kun "erehtyy" ostamaan sen tarvikkeen eli tuon kolmosvaihtoehon niin ei missään nimessä mene tinaamaan liitosta signaalijohosta ainakaan. Ottaa korvausilman tuota kautta ja tina usein katkasee ilmansaannin, puristettava jatkoliitin toimii tuossa tapauksessa parhaiten.

Ja tuohon kattiasiaan. Useinhan ensimmäinen katti on heti pakosarjan jälkeen ja toinen vähän myöhemmin. Muuten kunnossa oleva auto menee päästöistä läpi ilman ensimmäistäki kattia, se on siellä sen takia, että kylymänä lämpenee nopiammin ja maailma pelastuu. Hullua maksaa tuommosia summia alkuperäisistä, vaikka tyhjentää sen ensimmäisen niin ei kukaan huomaa eroa, no ehkä tuon eron huomaa VTT:n testissä mutta ei muualla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lambda vikako? vepele Tekniikka & Jutustelu 13 02.09.2012 19:41
4runner Lambda murheita rakennuspastori Tekniikka & Jutustelu 9 06.02.2011 21:19
lambda Kankku Tekniikka & Jutustelu 10 04.12.2009 18:07
M: Tarvike tilaus jenkkeihin TML O/M/V Muut 0 12.04.2005 21:46
Tarvike vai alkuperäinen ???? Rassi Tekniikka & Jutustelu 23 20.01.2004 14:12


Sivu luotu: 23:17 (GMT +2).