Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 11.02.2013, 05:46
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Fillareissa suunnittelemas kaltaista systeemiä joskus käytetään, eli kyllä varmaankin tässäkin saa toimimaan.

Edellinen kirjottaja huomautti jäätymisvaarasta ja se pitää jotenkin ottaa huomioon. Jos putken voi taittaa jotenkin selvästi niin, ettei mitään alasjäävää lenkkiä jää, ei poistoreikiä ehkä tarvita. Poistoreikien työstöjäysteet pitäis poistaa sisäpinnasta jotenkin. Muutenkin putki täytyis pitää mahollisimman lyhyenä ja jouhevan muotosena. Se myös tulee kulumaan ja sitä myötä ehkä hanttaamaan tai puhkeamaan.

Jäätymistä ja hanttaamista voi vähentää sopivalla rasvalla ja kumihaitarilla.
Googlehaulla rubber cable boot löytyy yhtä sun toista, joista valkkasin tämmösen käsijarruun liian pienen, mutta muuten ihan toimivan näkösen malliksi tarkoittamastani:

http://www.carrotcycles.co.uk/CONTRO...prod_1111.html
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PZJ75 käsijarruvaijeri Hessu888 Tekniikka & Jutustelu 1 08.01.2013 00:10
Ostetaan Sj410 käsijarruvaijeri Rak O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.11.2012 11:48
Ostettu Käsijarruvaijeri, Suzuki Samurai ismo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 13.08.2012 08:55
Samurain käsijarruvaijeri Tsuiba Tekniikka & Jutustelu 2 07.12.2009 20:07
O: BJ:n käsijarruvaijeri OPA O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 18.04.2008 10:09


Sivu luotu: 09:08 (GMT +2).