|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   blazerin perävälityksen tunnistussellainen ongelma tuli vastaan että pitäis uus välitys hommata mistä saan selville mikä välitys on? tollanen numero srj. sieltä löyty. 2 gm 1235126 13 40 9 84. vai lukeeko siellä selvästi jossain kohti. esim. 3,42 tai jotain kiitos avusta jo etukäteen. 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			3.08
		 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			kiitos tiedosta!!! löytyykö jostain muunto taulukko noita perän numeroita varten
		 | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 40/13 = 3.076... 
				__________________ Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Entä sitten miten saa selville perän tuumakoon. Esim 8,5"
		 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			hakua kun käyttää niin löytyy varmaan tietoa asiasta..
		 
				__________________ Toyota LJ70 Suzuki sj410 pätkä pajero 2.5td 2gen pajero 2.5tdic Blazer K5 350tbi+sm465+np208+10bolt+14ff Viimeksi muokannut harrim3 : 07.02.2013 22:18 Perustelu: väärä linkki | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Tuleeko toi tuumamitta suoraan latauspyörän halkaisijasta?
		 | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Kyllä.
		 | 
| 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Kiitos tiedoista    | 
| 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 melko varmasti silti jos välläri on 3.08 ja blazerin alla niin se on vakio 8.5" 10 bolt akseli http://coloradok5.com/axleguide.shtml | 
| 
			 
			#12  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
  Kyllähän Danat erottaa letukoista silmälläkin, tälläkin tontilla 44, 60, 61, ja 80 malleja lojumassa. Kovasti olin muistavinani että vale 10-bolt (8 7/8 lautasella) alekseja olisi jossain ollut (harvinaisuus aste kanan hampaiden tasolla) niinkuin "pikku" 12-pulttisiakin (8,5" lautasella). Koetin kuuklettaa asiaa, mutta eipä osunut niitä heti silmään, taisin siis kusettaa  . Eräs Chevymies kerran pauhasi, että isommat 8 7/8 sisuskalut saa 10-pulttiseen perään sopimaan hieman tilaa vinkuttamalla, tiedä siitä sitten? Ehän mie näistä letuukoista mittään tiiä   Viimeksi muokannut Mase : 09.02.2013 11:23 | 
| 
			 
			#13  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 | 
| 
			 
			#14  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			onko blazerin alkuperäsissä 10 bolt akseleissa saman kokoinen latauspyörä edessä ja takana?
		 | 
| 
			 
			#15  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			on, ja riippuen vuosimallista muutkin sisäkalut...
		 | 
| 
			 
			#16  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			onko vetarit 28 vai 30 booriset?
		 | 
| 
			 
			#17  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			on    | 
| 
			 
			#18  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Jep, molempia löytyy. '89 eteenpäin Blazerit oli 30-rihlaisilla vetareilla.
		 
				__________________ Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Tunnistus tehtävä | jameson | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.09.2012 06:03 | 
| turbiinin tunnistus.. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.03.2012 22:00 | 
| Akselin tunnistus | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 01.07.2009 13:55 | 
| HJ61 perävälityksen vaihto 4.88:1 | Arppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.11.2007 07:40 | 
| Perävälityksen laskeminen ?? | Calmari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 24.11.2005 18:11 |