![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#601
|
||||
|
||||
![]() Hyvä arvaus.
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
#602
|
|||
|
|||
![]()
Juurikin äsken ompelin toppahaalarit kasaan ( harsin). On muuten muutama vuosi edellisestä ompelusta aikaa...
Viimeksi muokannut nyyperi : 27.01.2013 15:25 Perustelu: Korjattu autocorrectin jälkiä... |
#603
|
|||
|
|||
![]()
Moccamasteri tuli putsattua etikkaliuoksella, kauhea määrä shaissea tuli ensimmäisellä huuhtelukerralla kun laitoin putsarin ettei mene moskat pannuun niin ei viimeset vedet meinannu millään mennä läpi! Varmaan toi rautapitoinen vesi meinaa tukkia kaikki paikat kun saa hanojen sihtejäkin aina välillä putsailla..
Mutta nyt maistuu kahvikin pikkasen paremmalta! ![]() |
#604
|
||||
|
||||
![]()
Heh, olisikin semmoinen... horo...
Imukomu on kaasuttimen ilmanottotötterö jossa esim. etulämmitysläppä ja ilmansuodatinkin on useissa kiinni tässä tötterössä. http://www.davemorris.com/Photos/Dra...bAndAirbox.jpg Kuvan kaltaisessa oli kaikenlaista pientä vikaa ja kulumaa. Pikku Lycomingin alla majaili tämä.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#605
|
|||
|
|||
![]() Kyyl määki vaihan vw koneiseen seattiin hehkut tohon 15 min kuhan ensin purkaan syöttö pumpun eestä pois ![]() |
#606
|
||||
|
||||
![]()
Eilen tuli korjattua appivanhempien mökillä WC-istuin, heivasin vanhan pöpelikköön ja laitoin tilalle uuden IDO:n. Tai no, vein sen vanhan pytyn kyllä roskiin, ei jäänyt metsän siimekseen sammaloitumaan.
__________________
Tumpula Racing Team |
#607
|
|||
|
|||
![]()
Purin kuskin puoleisen navan, juu en siis omaa napaani,
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#608
|
||||
|
||||
![]()
Tuli syyllistyttyä tänään törsäykseen eli kulutus osan vaihtoon ennen käyttöiän loppua.
Vaihtelin Berttaan tehostajan laturin remmit. Ajatus lähti noista lievistä lämpöongelmista aurahommissa ja osasyylliseksi epäilin löysää hihnaa. No löysähän se olikin eikä kiristysvaraa enää ollu. Lisäksi se oli jo monesta kohtaa selkäremmiin asti poikki... Yleensä nuo vaihetaan aamuyöllä töihin mennessä tai vaihtoehtoisesti lauantai iltana tullessa. ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#609
|
|||
|
|||
![]()
Pihatraktorin startin ja auran nostovinssin moottorit tuli ehijättyä. Startti kävi päivällä vähä kuumana ku kasteli piru tulpat ja sit saiki sahata, kunnes suli yks hiilistä irti ja yritykset loppu siihe
![]() |
#610
|
||||
|
||||
![]()
Autoon tuli tehtyä katsastusremontti, tosin vasta katsastuksen jäläkeen. Takavalo pirulainen oli päässy palamaan ja kärryn pistokkeen kansi oli menny rikki.
![]() |
#611
|
|||
|
|||
![]()
Naparetken sisäosuus: yläpallo irti navasta, suojapellin hionta ja maalaus (nyt meni hifiksi), napalukon puhdistus, naparaudan ruostelaikkaus. Messinkiholkit jäi vielä,kun ei ole sopivaa messinkituurnaa...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 30.01.2013 19:29 |
#612
|
|||
|
|||
![]()
Naparetken loppuyhteenveto: uudet laakerit, laakerikoolit, messinkiholkki navan sisäosaan, yläpallo, alapallo, vetoakselin kumipyramidi, uusi lukituslevy, uudet lukkoprikat, tukivarren ruosteenpoisto, sinkki-ja pintamaalaus, rungon alkavan ruostekohdan hionta ja sinkki+päällemaalaus. Lisäksi pressutallin rakennus tälle napajutulle, siihen pressut päälle ja pehmikkeet kulmiin. Tämä kaikki siis vain kuljettajan puolelle. Etelänapa on siis vielä valloittamatta. IHAN kauhea puuhamaa. Aikaa meni ehkä 12 tuntia.
Auton arvonnousu : plusmiinus nolla : D Auton käyttöarvonnousu: positiivinen Oppimiskokemus : mielenkiintoinen ja hyvin opettavainen hanke. Nyt osaan tämänkin jutun. Vaikutus nuorisoon: poika avusti kokoamisessa eli ehkäisee nuorisotyöttömyyttä ja syrjäytymistä Vaikutus valtiontalouteen: arvonlisäveroja ainakin 80e, polttoaineveroa myös Seuraavaa napajuttua en raportoi tänne sillä kun ei ole mitään uutisarvoa. ![]() Kiitos ohjeista, kannustuksesta ja yhdestä yv:stäkin. Apua sai just kun sitä tartti ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#613
|
||||
|
||||
![]()
En tänään mutta eilen.. Ntp 40 kokoluokan liittimen koukun hitsasin mettässä. Mukava alakaa Kempillä polttamaan puikkoa ko vastassa on 50mm paksua rautaa, no loppu hyvin kaikki hyvin, 5 tuntia turasin yhteen soittoon, mutta saatiin vielä päivän päätteeksi tonnit murskattua ja kone lähti liittimen vaihtoon ja kauhojen sovitukseen.
|
#614
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#615
|
||||
|
||||
![]()
Muutamat lällärit ku oli joutoaikaa tuli tinattua iskuun
![]() ![]() |
#616
|
||||
|
||||
![]() Crown
Työmatka lyheni nii piti alata tekeen työautoa (bensa)
Seissy niin kauan ku muistan, joskus kerhoikäsenä tainnu viimeks olla äiteellä ajossa(??) kaikki tiivisteethän sieltä on menny.... kaasarin tiivisteet tuli tehtyä ja kytkinsylinterit tuli lainattua pakettimersusta ![]() nii ja pesin sen! Nyt jarruremppa kesken ja vähä sähköliimaa runkoon :P
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#617
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#618
|
||||
|
||||
![]()
Onhan tossa sitä jotain ikiaikaista glamouria
![]() ![]() Jos se jossain vaiheessa näyttäis tuolta:
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#619
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oon taas tällä viikolla saanu noitten paskojen takia kuunnella asiakkaiden kiukuttelua ja itkua, ja tietysti kuunnella valmistajan vakiotarinaa siitä kuinka heidän täydellistä pikaliitintä mikä on vähintäänkin Suomen paras, ehkä jopa koko Euroopan käytetään väärin, eikä mikään voi kestää tuollaista, ja jos kestäisi niin se oli sitten heidän NTP-liittimensä. Onneks ei enää sentäs tartte ite hitsata noita taas käyttökelpoisiksi, hyväähän siitä ei saa vaikka mitä tekis. Tietty eipä terapeutin roolissakaan helpolla pääse, ja vitullinen selvitys joka kerta kuka maksaa ja mitä. Esim. tollasen S80-liittimen käyttöikä näyttäis olevan 3-5 kertainen verrattuna vaikka NTP30 liittimeen, lisäksi se S-liitin on tietysti kevyempi, halvempi, kestävämpi, helpompi korjata, ei tartte shimmailla, esim. kauhan saa "väärinpäin".... |
#620
|
|||
|
|||
![]()
Kiristin laakerit Hilman apukuskin puoleisest navasta. Tää oli ihan naurettavan helppoa verrattuna tuohon ensimmäiseen napailuun.
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#621
|
||||
|
||||
![]()
Tuli Rangen takayläluukun vaihto saatettua loppuun ja sitten muutama kojelaudan kytkinpaneelin taustavalo vaihdettua.
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#622
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#623
|
||||
|
||||
![]()
Lumilinnan liukumäkeä
![]() |
#624
|
||||
|
||||
![]()
Kesämopediin (TW200) vaihoin uuen puolan. Taas käy ja kukkuu kuten pitääkin, ennen kävi jouten mutta ei sietäny yhtään kaasua. Jostain syystä poltteli pääsulaketta, kunnes jäi kestämään. Mistä lie oikoo maihin...? Palo vanhallaki puolalla käyntihäiriötä hakiessa muutama.
|
#625
|
||||
|
||||
![]()
Hjn lukkojen vaijereita piti herkistellä ku lukot menee päälle mut ei pois. Vika oliki perän päällä vivustoissa. jumitti yhdestä tapista niin kovin ettei tullu lukko pois päältä.
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |