![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Edit: Jaa niin, netin ihmemaasta löytyi kytkentä miten potikalla saa tuota imm:ää säädettyä laihemmalle, jatkojalostin sitä niin että saa molempiin suuntiin muutettua. Kyllä tästä vielä ecu saadaan poltettua..
Viimeksi muokannut Reisrdok : 07.02.2013 09:38 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ........ja jos tuo ecu palaa ni täältä saattaa ehkäpä löytyy yks ehjä ecu ![]()
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kiinnostavaa tekstiä, vaikka ittellä ei etes tollaista autoa ole..
Mutta onpa kyllä melekosen kovia kulutus lukemia, tai se vaan persaukisesta tuntuu. :O eikös se olis jos jättäs rikkaalle ja tankkais suoraan etanolia tankkiin? vie se silti kyllä paljon. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuli omastakin säädettyä niin vääntö parani ainakin selvästi vaikka aluksi vähän epäröin, ennen tutulla tiellä piti vaihtaa samaan mäkeen aina 4-vaihde niin ropauksen jälkeen jaksaa mennä vitosella, eikä enään muutenkaan niin helposti pieneniinpään mäkiin puudu noilla 33 kummeilla. Eli täällä ainakin auttoi kokeilu
![]() ![]()
__________________
Ei kaikki ole romua mikä on ruosteessa ! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kadonneita hepoisia palasi juu useampi kappale pellin alle. Aika yllättävän iso vaikutus.
Noista kulutuksista on vaikea sanoa mitään kun työmatkalla ei ole metriäkään isompaa tietä missä voisi nelosta vaihtaa, ja pikkupuolella auraamiseen menee tunnin luokkaa per tankki. Mutta luulisi sen jotain kulutukseen vaikuttavan kun seokset on kohdallaan ja tehoa on enemmän. Ainakin enemmän tulee poljettua. Mitä tuota olen nyt seuraillut niin joskus vaikuttaa siltä että jotain se ecu yrittää säätää kun seokset vatkaa tasakaasulla. Mutta pitemmän kuormituksen jälkeen voi nopalla heittää että mihin ratio asettuu tyhjäkäynnillä, johonkin 13 ja 16 välille. Täytyy sammuttaa ja käynnistää uusiksi niin asettuu taas paikoilleen.... Onkohan tuossa ecussa joku microsoftin tekele sisällä? Täytyypä tutkia että toimiiko tuo bensanpaineensäätimen VSV (sähköohjattu alipaineventtiili) oikein. Sen pitäisi säätää bensanpaine jonkun tietyn määrän yli imusarjan paineen, mutta jos se on jotenkin hajalla niin voisi taas selittää monta asiaa. Ja voiko sitä ite jotenkin roplata ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Hilux / 4Runner etupään puslat, 4Runner takapään puslat | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 17.02.2013 18:24 |
Myydään / Vaihdetaan Osia, 4runner, lj70, auto 4runner. | Paziman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.01.2013 22:32 |
Ostettu Hilux LN110 / 4Runner etutukivarret ja 4runner takavarret | _Metal_ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.06.2011 13:53 |
Myydään 4runner | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.11.2008 17:39 |
4runner | jorti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 23.12.2006 21:01 |