![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Laukaiseeko aina, vai vain joskus? pysyykö kun palauttaa johtokytkettynä ylös sen automaatin? Olisiko pienempiarvoinen automaatti? herkempi automaatti?
|
|
|
|||
|
|||
|
Pystyykö tuon lohkolämmittimen mittaamaan jollain? Mulla oli yhdestä autosta itse lohkolämmitin entinen. Sen kun vaihtoi uuteen niin loppui sulakkeen paukkuminen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ootko kokeillu töpsöliä molemmin päin polttaako sulakkeen vain toisin päin? (merkkaa töpsöli)
Mulla oli joskus Pajerossa tollanen vika. Toisinpäin pääsi vaihe suoraan maihin > poltti sulakkeen.
|
||||
|
||||
|
Faijan volvo teki joskus samaa ja vika oli paskasessa lohko/sisätila haarotusliittimessä. Töissä oli pikkusen herkempi vikavirta kun kotona.
EDIT: Siis tässä tapauksessa nimenomaan laukaisi vikavirran, ei automaattisulaketta Viimeksi muokannut H&K : 07.02.2013 09:50 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
moi! Laukee aina töissä, ei ikinä kotona! Kokeillu pelkällä lohkolämppärillä 700w...laukee kuiteski! Ei pysy päällä! Luulis sen automaatin nyt riittävän 700w? eikös se ole ihan "standardi" teho? Homman nimi on se että noi automaatit on "uusia" eli otettiin käyttöön perjantaina! Muilla ei näyttäis olevan ongelmia..! :/ //Janne
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Maastorenkaat ja vanteet jaolla 8x165 ja 18-22" | Jondde | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 16.09.2012 13:07 |
| Myydään Hiluxin osia ja ohj.iskari ja ja... | azizp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 24 | 14.02.2010 19:44 |
| suzuki sj 410 osina ja 413 + vanteita ja renkaita | methäman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 26 | 07.05.2008 14:24 |
| M:10kw poltto-öljy lämmitin 260e | O/M/V Muut | 7 | 20.12.2005 23:55 | |
| Kumin poltto? | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 20.04.2003 17:54 | |