Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 06.02.2013, 19:14
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ponssekuski Näytä viesti
Minuakin kiinnostais, et kumpi ois tollaselle reilun parin tonnin autolle parempi vaihtoehto 3 vai 4 tuumanen? Ei tuo 3" vissiin ihan helposti poikki räpsi ja onko tosta 4" jotain haittaa?
me on käytetty muistaakseni 2" 6m eli onko se sen 20jalakoo, ja 9m versioita 2" mutta tää on monesti vähän liian pitkä metässä. hinatessa pitempi on ihan hyvä.

nää "heikot" 2" on hajonneet lähinnä vanhuuttaan. en tiedä oletko vielä päässyt kokemaan kun Jani sillai hellästi bertalla nyhtäsee irti? kyllä nuo 3" ja 4" alkaa olla normaalien alle 3tonnin maastoautojen kanssa hätävarjelun liioittelua, on se järjettömässä hinauksessakin hyvä olla joku sulake välissä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kummalla renkaalla tulevaisuuta? 38" vai 37" 15" tuumasena Ahma Tekniikka & Jutustelu 0 18.12.2011 17:06
shimmi "levy" - vai mikä se oli Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 7 12.03.2010 22:54
Myyty neljä uutta 2"x6m procomp pomppuliina lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.02.2009 07:42
8" vai 10" vanne 38/13/15 renkaalle _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 0 19.11.2008 17:06
suzuki sj 413 31" vai 32" kummit *make* Tekniikka & Jutustelu 3 24.08.2008 17:09


Sivu luotu: 02:39 (GMT +2).