Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 30.07.2004, 09:23
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Niin...keskustelu meni nyt myös tuonne nivel/murros/vetari linjalle. Liittyy kyllä aiheeseen hyvin, mutta mites se meni sen perämurikan osalta niinkuin alkuperäinen kysmyksen asettaja sanoi? Ja puhutaan vakio-osilla olevasta murikasta ja ehyestä/hyväkuntoisesta (ei 1.000.000km ajetusta)? Vertailua tyyliin HJ61/130hv ja jokin jenkki jossa suunnileen tuo 130-150 hv? Miten kestää perämurikat?

PS: On se japsi vaan fiksu...kun se rakentaa niin huolella ja laadukkaasti...että pieneen 60hv diesel pakettiautoon laitetaan vastaava perä mitä käytetään muskeli-jenkkiautoissa

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jenkki laatikoista?? Juuso Tekniikka & Jutustelu 6 01.11.2007 21:11
Rangen perät MK Tekniikka & Jutustelu 1 20.10.2005 14:22
Onko auton vaihto useammin kuin sukkien harrastus? SamiN Chit-Chat 16 02.09.2005 12:27
onko rangen kone vapaasti pyörivä? arska4x4 Tekniikka & Jutustelu 5 23.08.2004 07:55
Rangen perät?? Reintsi Tekniikka & Jutustelu 1 08.08.2004 08:00


Sivu luotu: 19:33 (GMT +2).