![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Niin...keskustelu meni nyt myös tuonne nivel/murros/vetari linjalle. Liittyy kyllä aiheeseen hyvin, mutta mites se meni sen perämurikan osalta niinkuin alkuperäinen kysmyksen asettaja sanoi? Ja puhutaan vakio-osilla olevasta murikasta ja ehyestä/hyväkuntoisesta (ei 1.000.000km ajetusta)? Vertailua tyyliin HJ61/130hv ja jokin jenkki jossa suunnileen tuo 130-150 hv? Miten kestää perämurikat?
PS: On se japsi vaan fiksu...kun se rakentaa niin huolella ja laadukkaasti...että pieneen 60hv diesel pakettiautoon laitetaan vastaava perä mitä käytetään muskeli-jenkkiautoissa ![]() -- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? -- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jenkki laatikoista?? | Juuso | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.11.2007 21:11 |
Rangen perät | MK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.10.2005 14:22 |
Onko auton vaihto useammin kuin sukkien harrastus? | SamiN | Chit-Chat | 16 | 02.09.2005 12:27 |
onko rangen kone vapaasti pyörivä? | arska4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.08.2004 07:55 |
Rangen perät?? | Reintsi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.08.2004 08:00 |