![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() moniko osaiset ikkunat sulla siinä sitten on ??????
|
|||
|
|||
![]()
Tossa on sellaset 2osaset liuku ikkunat takasivuikkunoina.
Ne kyllä joutaa jos joku tarvitsee. |
|
||||
|
||||
![]()
ok, harvinaisempi homma ...
mittaas kurillas se aukko, mulla vois olla mokomat lasit jouten, mutta kun en muista onks ne pätkän vai pitkän ... EDIT: nää on pitkään
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 06.02.2013 07:15 |
|
||||
|
||||
![]()
Täältä löytys pätkän taka sivu lasit
|
|||
|
|||
![]()
Kiikutin kuitenkin lasin malliks tuohon alavudelle jossa tekasevat uudet niin ei tarvi jännätä kuskaako matkahuolto ehjänä perille.
Sitten kysymys kun ole tuskaillut tuon flektin tuulitunnelin kans niin onko se ton 603 edessä kuinka tärkeä? Tein kyllä jo piirustuksia että millanen kantti hirvitys pitäs polkasta, mutta kun kurkkasin kaverin henkilö mesen pellin alle niin siellähän oli todella mitäton tunneli. Niin tuli mieleen että tarviiko ollenkaan? |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän se tunneli lisää paljoki sen flektin tehokkuutta.
Ps. Käytiin viikonloppuna vakoilemassa tota mapen G merssua ja voin sano että livenä todella hieno esitys. Meinas vähä kuume nousta ja housuissa... Ku ei tuolla 4maticilla viittis metsään lähteä ![]()
2X suzuki sj410 -83 Viimeksi muokannut Tuoppo : 07.02.2013 11:23 |
|
|||
|
|||
![]() Tunneli
No tänään sain vaihteen silmään.
![]() Tuollasen minä pöydällä paukuroin ![]() Ja tarvittaessa leikkaan pois puolivälistä pois koko rimpsun. Kunhan saa pois ilman koko keulan purkamista. |
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pikku e? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 21.02.2013 18:16 |
Myydään Pikku Parlokki | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 31.03.2011 21:29 |
Pikku UAZ | AH-64D | Linkit | 7 | 23.09.2009 07:14 |
O: Pikku traktori | SoSo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 29.02.2008 20:38 |
pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 |