![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
EI TOSIAAN OLE.Jos tehot on moottorissa samat leviää kyllä ne kinkki perät yllättävän helposti. Kiinalaisten moottoritehot on sellasia että kestäähän siinä melkein mikä vain.Hiacen taka-akselia on joku käyttänyt jekkiautossa koska siinä on lukko ja 4,5/5 pulttijako ja kun se on tosi halpa . Jenkkiperän välitysten (pinioni-lautaspyörä)hinnalla saa 10 hiacen aksilaa....jos huolii.HIACEn akseli on TÄYSI kopio MOPAR 8 3/4 akselista niin pulttijakoineen ym. vain käsijarruvaijjeri on toisin.
Haluaisin nähdä esim. alastarossa kuinka 1800kg auto keulii lähdöstä toiseen hiace perällä??? Missä japsissa on sellainen akseli ettei sitä tartte jotenkin muuttaa vaan se käy sinällään rankkaan maastoajoon.Ei ole vielä japsit sitä mistään kopioineet. JEEP OR NOTHING LIFE BEGINS AT 38,5" |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jenkki laatikoista?? | Juuso | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.11.2007 21:11 |
| Rangen perät | MK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.10.2005 14:22 |
| Onko auton vaihto useammin kuin sukkien harrastus? | SamiN | Chit-Chat | 16 | 02.09.2005 12:27 |
| onko rangen kone vapaasti pyörivä? | arska4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.08.2004 07:55 |
| Rangen perät?? | Reintsi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.08.2004 08:00 |