![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Ei se sille jakolaatikolle ole mitään tehny jos ei sieltä ole kuoret halaki ja senhän huomaa siittä että valuuko öljyt pihalle. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Siis on tuo keskireikä?
siis siihen varmaan sopii metrisellä kierteellä oleva kulmanippa?
Siis itse ostin tuon nippalajitelman muistaakseni Kärkkäiseltä? ja siinä suurimmat nipat taisi olla 10mm kierteellä? Tuo GMB taisi olla tuon taannoisen topiikikkini ristikko merkki! (siis GPM oli 2/oikeita?) |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Katotaas tuleeko nuo kuvat näkyviin.. Tuossa nivelessä ei siis oo kierteitä tossa keskireiässä. Pittää rasvata tooosi hyvin ennenku lyö paikoilleen.. ![]() Onkohan tuo 57,- markkahintaki vielä. |
|
||||
|
||||
![]()
Tuo ei ole rasvattava nivel. Mutta ei meinaa mitään kestää kyllä aikansa ja se voi olla vaikka yli 200000 km:ää
Eli ei muuta kun paikalleen vaan ja kovaa ajoa.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
Mul olis yks tohatsun etu kartaani jos on tarvis.
|
||||
|
||||
![]()
toi on varmaan pitäny pitkään jonkinlaista ääntä ennen hajoomista?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lienekkö korvisa vikkaa, vai sattumaa? Tiijjäppä tuosta. ![]() Seuraavaksi alakaa kyseleen prässiä ja hitsivehettä lainaan, vai onkohan mittään toivua saaha uusia kuppeja paikoilleen iliman prässiä? Vaikuttaa meleko naftia hommaa olevan mitä tuossa pikasesti koklasin. |
|
||||
|
||||
![]()
Ruuvipenkissä minä nuita olen puristellu paikalleen.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ413 Ristinivel | arrtturi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.09.2012 17:14 |
RISTINIVEL | HUGE88 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.09.2010 07:01 |
bj ristinivel | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.04.2008 18:53 | |
Suzukin kardaanin ristinivel | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.12.2006 09:12 |
viikko trophyyn ja Rankun lodju räjähti AAPUUVA!!! | pee | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 24.09.2004 20:26 |