Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2013, 19:51
estate estate ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.10.11
Sijainti: Kyyjärvi
Viestit: 106
Perusasetus

M46 on noin 20 cm ja M47 kymmenkunta senttiä M45:sta pidempi. Leveydessä ja korkeudessa ei ole suurta eroa M40:iin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.01.2013, 00:10
HannuN HannuN ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.09.05
Sijainti: N/A
Viestit: 521
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja estate Näytä viesti
M46 on noin 20 cm ja M47 kymmenkunta senttiä M45:sta pidempi. Leveydessä ja korkeudessa ei ole suurta eroa M40:iin.
noilla pituuksilla taitaa takakartaani mennä liika lyhkäseksi...loppuu nivelestä liikut ku kulmat menee ihan mettään. pitää muistaa että valpin akseliväli on vain 2100 mm ja jakis on aikalailla puolivälissä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.01.2013, 07:49
Valpuri Valpuri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.02.10
Sijainti: Lahti
Viestit: 103
Perusasetus

vinokoneen laatikot on takapäästään erilaiset kuin m40, eli ne ei käy suoraan sinne jakolaatikkoon, jos tuollaista swappia olisin tekemässä laittaisin sen koneen pystyyn,,,ei siellä yhtään liikaa tilaa ole kallistella, itsekin tuollaista suunnittelin omaan autoon tosin moottorina olisi F malli, eli sähköruisku, on tuo oma valppi vain 24V järjestelmällä niin tuo omat ongelmansa,
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.01.2013, 11:46
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Tästä aiheesta on keskusteltu joskus aikaisemminkin tällä palstalla. Yhtäkaikki, vinokone pystyyn tilanahtauden takia, imusarjan muokkaus mallista riippuen ja öljypohjajutut kuten tuossa ylempänä listattiin.

K-jetin toiminta kallistuksissa voi olla ongelma - tai sitten ei. Liekkö käytössä G-mesen bensa malleissa? Roippeitten sijoitus aiheuttanee pähkäilyjä, sivusuunnassa tilan leveys on sama kuin runkoaisojen väli eli kapea.

24V sähkö ei ole iso ongelma, 24V ruiskupumppuja löytyy ja loput sähköistä riittävän järeän jännitteenalentimen kautta ruiskuboxille/suuttimille. Jos K-jetti niin se ei virtaa mahdottomasti syö.

Syyläri pitää päivittää jäähdytystarvetta vastaavaksi, sijoitusta voi myös miettiä uusiksi.

B20 kone menee hieman pienemmällä jumpalla, tosin häviää ominaisuuksissa vaikka olis tehty B22ksi. B18 -> B20 muutoskin vaikuttaa jo valtavasti.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan volvoon ohjausvartsi white brothers O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.08.2012 22:59
Myydään Volvoon JAMANT O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.08.2010 17:59
rangen moottori volvoon ed Tekniikka & Jutustelu 31 13.11.2006 16:44
VOLVOON renkat ??? Tekniikka & Jutustelu 2 03.04.2006 22:22
Kahlaussarja volvoon A45 O/M/V Muut 0 04.07.2005 12:05


Sivu luotu: 11:09 (GMT +2).